פרוש בריאיון: "כולם יודעים את ההבדלים ביננו לציונות הדתית"

    איתי גדסי No Comments on פרוש בריאיון: "כולם יודעים את ההבדלים ביננו לציונות הדתית"

    סגן שר החינוך מאיר פורש מסביר מדוע לדעתו לא תהיה זליגת קולות חרדיים לרשימת הציונות הדתית, אך עדיין חושש מאפשרות כזאת ומבהיר, "אנחנו נגד הציונות. אנחנו יודעים מה הציונות עשתה לציבור המאמין". והאם יש סיכוי לכניסה לממשלת לפיד-סער אם יהיו בחירות נוספות על הפרק?

    מאיר פרוש צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורת הבוקר" התייחס לחשש מזליגת הקולות ל"ציונות הדתית" של בן גביר וסמוטריץ', "תמיד כדאי לפחד, כיום מי שהצביע ג' וכל מי שרוצה להצביע ג' יש לו כעת את כל הסיבות להצביע ג'. אני כסגן שר השיכון בניתי הרבה בארץ ישראל ומאז אני תמיד מבקר שם, יש הרבה מהציבור החרדל"י חשוב לו להצביע לרשימה החרדית ג' ואכן הם הצביעו בבחירות האחרונות".

    פרוש הוסיף והבהיר מדוע לא תהיה זליגת קולות, אלה הפוך, "אני לא אפגע באחרים, אבל כולם יודעים מה ההבדלים בין הרשימה החרדית שלנו לבין הרשימה של ציונות הדתית. אנחנו לא מגדירים את עצמנו כציונים, אנחנו יודעים מה הציונות עשתה לציבור המאמין ואני לא רוצה להיכנס ולפרט. הציבור החרדי צריך להיאבק על כל כיתה והציונות הדתית מקבלים הכל במסגרת החוק".

    על המאבק הפנימי באגודת ישראל אמר פרוש, "הייתה הביקורת ולכן התברר בסוף מה שהרבנים הכריעו שצריך להיות אחרת, שלושת הרבנים הכריעו שצריך לשנות. אנחנו ייצגנו את הציבור שהרגיש פגוע ומקופח".

    אני מאמין שיש סיכוי שיש רוב בעם שיכול לייצר ממשלה שתייצג את הימין והציבור המאמין". פרוש הבהיר כי אם יכנסו לממשלה של לפיד וסער אם לא תהיה ברירה אלה בחירות נוספות, "לא מאמין. אולי תגידו גם ממשלה עם המשותפת".



    0 תגובות