סמוטריץ' בריאיון: "אמרתי לנתניהו תחתום שאתה מקים אתנו ממשלת ימין"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' בריאיון: "אמרתי לנתניהו תחתום שאתה מקים אתנו ממשלת ימין"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את הדרישה של ראה"מ נתניהו להחתים אותו על נאמנות לגוש, "בואו נחתום על מסמכי תוכן ולא על אנשים". הדאגה מאחוז החסימה: "אנחנו די מיוצבים על 5 מנדטים" ועובדים על המנט השישי. והמשרד אליו הוא רוצה לחזור

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" והתייחס לתופעת הרווקות המאוחרת בציבור הדתי הלאומי ובכלל ששם עליו דגש לאחרונה, "יש נושאים שבשלב הראשון לא תמיד נעים לדבר, ואח"כ מדחיקים שיש בכלל תופעה כזו, בשלב הבא יורדים על מי שמדבר על התופעה. ואני אומר יש כאן תופעה שצריך לדבר עליה. עולם השידוכים אצלכם שונה משלנו" ציין סמוטריץ'.

    על מסמך ההתחייבות לנתניהו שחתמו עליו ראשי המפלגות החרדיות אומר סמוטריץ', "אני לא אוהב את העיסוק באנשים ובמפלגות, אלה בדרך ורעיונות. שפנו אליי אמרתי להם, בואו נחתום על מסמכים של תוכן ולא נאמנויות אישיות. הרי בפעם האחרונה חתמנו והוא השאיר אותי ואת בנט בחוץ.

    על המטרה לחשק את בנט מצידו של נתניהו, אומר סמוטריץ': את האסטרטגיה של הקמפיין שלי אני קובע, "אני אמרתי לנתניהו תתחייב שאתה הולך להקים ממשלת ימין, שאתה לא הולך להשאיר אף אחד בחוץ, תתחייב לשמור על זהותה של המדינה היהודית, תתחייב ליישם את כל הרפורמות במערכת המשפט אחרי ששנים בלמת אותם".

    סמוטרי.' סיפר על העברת התמיכה של הרב דוד חי הכהן מיהדות התורה לציונות הדתית בבחירות הנוכחיות, "באתי לרב יום לאחר שגפני בא אליו. הרב ראה צורך להזמין אותם ולהודות להם, ולומר להם שהוא מעביר את תמיכתו אלינו. אני רואה את זה כדבר יפה שהוא פנה אליהם והם באו".

     



    0 תגובות