"אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם": אלפי חילונים חגגו אמש במסיבות פורים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם": אלפי חילונים חגגו אמש במסיבות פורים

    אלפי חילונים נראו אמש ברחובות תל-אביב משתתפים בחגיגות פורים שהתקיימו בניגוד לחוק, לאור העוצר הלילי הצפוי הערב. חלק מהמסיבות פורים אותרו ע"י השוטרים ופוזרו. שר הבריאות תקף את החוגגים הסוררים: "זינוק בתחלואה יהיה רשום על שמכם, סגירת עסקים תהיה בגללכם, אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם"

    משטרה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:06
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סוכות מבטיח: "לא נפר את הברית עם החרדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סכנת התפרצות נוספת. במהלך הלילה התקיימו מאות מסיבות פורים במגזר החילוני, בשל העוצר הלילי הצפוי הערב (חמישי) אלפי חילונים נראו מתקהלים ברחובות תל אביב הצפופים, באזורי חגיגות הפורים המוקדמות. בחלק מהמקרים המשטרה איתרה את קיום המסיבות ונתנה קנסות למארגנים וחלק קטן מהמשתתפים.

    פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש מגינה את קיומן של חגיגות הפורים כמו אלו שנראו בת"א: "אנחנו מתריעים מדי יום מעל לכל במה אפשרית על חשיבות ההקפדה על ההנחיות, ועל שמירה על בריאות כולנו, בכדי לנצח את מגפת הקורונה המסוכנת, ובסוף אנחנו נתקלים בתמונות המקוממות של חגיגות והתקהלויות המוניות חסרות אחריות".

    אש הבהיר למגזר החילוני, "האחריות היא גם בידי הציבור, ומצער מאוד שכך בוחרים להתנהג בימים אלו, כשנתוני התחלואה עדיין גבוהים".

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין גינה גם הוא את קיום המסיבות במגזר החילוני הלילה: "החוגגים במסיבות ההדבקה צריכים לדעת – זינוק בתחלואה יהיה רשום על שמכם, סגירת עסקים תהיה בגללכם, אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם. אתם רואים את המצב, אתם רואים איך גם צעירים נופלים לתחלואה קשה, איך המוות מגיע לכל גיל. תתעשתו, עוד לא מאוחר מדי" קרא שר הבריאות.

    עוד הוסיף השר, "כדי להמשיך ביציאה מהסגר צריכים שני דברים: להקפיד ביתר שאת על ההנחיות וללכת להתחסן. אין שום הצדקה לפעולה אחרת".



    0 תגובות