שריפה פרצה בבניין מגורים בב"ב: שני ילדי חולצו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפה פרצה בבניין מגורים בב"ב: שני ילדי חולצו

    שריפה פרצה בבניין מגורים ברחוב אבן גבירול בבני ברק, לוחמי האש השתלטו על השריפה וחילצו שני ילדים מהבניין במצב קל

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסמוך לשעה 20:30 הוזעקו כוחות כיבוי והצלה לרחוב אבן גבירול בבני ברק, בעקבות דיווח על שריפה שפרצה בדירת מגורים בקומה הגבוהה בבניין מגורים בן 6 קומות. ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו לאירוע. עם הגעת כוחות הכיבוי לזירת האירוע, זיהו לוחמי האש לשונות אש והיווצרות של עשן סמיך בחלקו התחתון של המבנה.

    הלוחמים השיגו שליטה על מוקד הבעירה ובמקביל ביצעו סריקות לאיתור לכודים בבניין. לוחמי האש במהלך הסריקות בבניין איתרו וחולצו שני ילדים והועברו להמשך טיפול רפואי במקום האירוע.

    להב בוצ'קובסקי, מפקד האירוע סיפר: "הצוותים כיבו את מוקד האש בקומת המרתף של הבניין והמשיכו כל העת בפעולות סריקה נרחבות בבניין על מנת לשלול לכודים".

    משפחה אחת חולצה מהדירה על ידי לוחמי האש עקב חדירת עשן רב לדירה. בני המשפחה נבדקו בשטח ע"י מד"א, אך לא פונו מהמקום.

    שאר דיירי הבניין קיבלו הנחיית הסתגרות בדירות עד לסיום האירוע ולוחמי האש עברו בין כל הדירות על מנת לוודא כי אין נפגעים ולהרגיע את הדיירים המבוהלים. למקום הגיע מפקד התחנה, סגנו וקצין המבצעים ואלו עקבו מקרוב אחר פעולת הלוחמים.

    מפקד האירוע הזהיר את הציבור מסכנת החומרים הדליקים בפורים, "אנחנו בפתחו של חג הפורים ומבקשים להזכיר לציבור כי נושא הזהירות במשחקי ילדים עם נפצים או כל חומר דליק אחר, כמו כן ממליצים לשמור בבנייני המגורים על אחסנה בטוחה ולא ליצור מערומים של חומר דליק העלול לסכן בשעת חירום את השוהים בבניין."

    חוקר דליקות זומן לבחון את נסיבות פרוץ הדליקה.



    0 תגובות