"אני רק ילד": נועם אביכזר שוחרר מביה"ח לאחר שחלה בקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "אני רק ילד": נועם אביכזר שוחרר מביה"ח לאחר שחלה בקורונה

    הילד נועם אביכזר בן ה-13 התאשפז בטיפול נמרץ ילדים במחלקת הקורונה, לאחר שנדבק בנגיף ומצבו הידרדר ונזקק לתמיכה נשימתית, שוחרר נועם מביה"ח. בעת אשפוזו תיאר את הקושי שחווה, "זה מאוד קשה ומבהיל כשאני לא מצליח לנשום בלי מסיכת חמצן ואם אני רק מזיז אותה לכמה שניות – מיד יש לי תחושת חנק"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נועם אביכזר בן ה-13 אושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה לילדים חולי קורונה, מצבו הדרדר והוא נזקק לתמיכה נשימתית. שוחרר לביתו לאחר שהחלים מהקורונה ואינו זקוק יותר לתמיכה נשימתית.

    נועם, המתגורר עם משפחתו בשכונת הר חומה בירושלים, אושפז ביחידה לטיפול נמרץ לילדים חולי קורונה בהדסה עין כרם כאשר נדבק בוירוס ומצבו התדרדר. נועם נזקק לתמיכה אינטנסיבית של חמצן ובמשך למעלה מעשרה ימים טופל על ידי הצוות ביחידה, בהובלתם של ד"ר אורי פולק מנהל המערך, וסוניה שרעבי האחות הראשית.

    במהלך אשפוזו סיפר נועם כי הוא סומך על הצוות שעושה הכל כדי שירגיש טוב יותר ועל הקושי הרב לנשום. "אני רק ילד, זה מאוד קשה ומבהיל כשאני לא מצליח לנשום בלי מסיכת חמצן ואם אני רק מזיז אותה לכמה שניות – מיד יש לי תחושת חנק. אני שמח שמטפלים בי פה בלי הפסקה, ואני מאמין שאחלים מהווירוס הזה".

    שירי, אמו של נועם מספרת כי היום כשהוא כבר בביתו, הוא מרגיש הרבה יותר טוב ועוד נכונה לו דרך להחלמה. "הצוות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים עבד מסביב לשעון ומכל הלב כדי לרפא את הילדים שחולים בקורונה. הם נותנים ממש את הנשמה והרגשנו שיש על מי לסמוך ושאנחנו עטופים באנשים מקצועיים שיודעים איך להקל עליו".

    סוף סוף עכשיו נועם לא זקוק לתמיכת חמצן במהלך היום ואני חייבת להדגיש שלדעתי זו תוצאה של טיפול נכון ומינונים מחושבים של תרופות. לא האמנו כשראינו את השיפור מיום ליום ביחידה בהדסה עין כרם, אבל הם אכן קרו לנו מול העיניים ולא שיחררו את נועם עד שהיו בטוחים שהוא ממש בסדר להמשיך את ההחלמה בבית.  זו לא חוויה קלה״, היא מסכמת, "אבל היא עברה עלינו עם צוות של מלאכים פה בהדסה שראו רק את נועם ואת טובתו".



    0 תגובות