רבני בית ההוראה נפגשו עם ראש המועצה האזורית

    ארי טננבוים No Comments on רבני בית ההוראה נפגשו עם ראש המועצה האזורית

    רבני בית ההוראה בכפר חב"ד נפגשו עם ראש המועצה מר דוד יפרח | יחד קראו לתושבים לצאת להתחסן | מר יפרח דן עם הרבנים בהרחבה אודות נושאים כלליים נוספים הקשורים לכפר חב"ד

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "המועצה, ואני באופן אישי, עשינו, עושים ונעשה הכול לטובת כפר חב"ד", כך אמר בהתרגשות יו"ר מועצת שדות דן מר דוד יפרח לרבני בית ההוראה של כפר חב"ד בפגישה שהתקיימה במשרדו.

    אחד הנושאים המרכזיים שנידונו בפגישה הייתה סוגיית החינוך, לנוכח האתגרים הרבים בגו"ר עמם מתמודדים מוסדות החינוך בכפר חב"ד בעקבות משבר הקורונה.

    בהקשר זה, גם הרבנים וגם ראש המועצה שבו וחזרו על ההכרח שכל אחד ואחת מתושבי הכפר יתחסנו, ובדגש מיוחד על העובדים עם הנוער והילדים, ועל הנחיצות הגדולה שבכך להצלת נפשות כפשוטה ולשמירה על שגרה חינוכית רציפה.

    מר יפרח דן עם הרבנים בהרחבה אודות נושאים כלליים נוספים הקשורים לכפר חב"ד. הרבנים ניצלו ההזדמנות להודות לו בחום על פועלו האישי הרב למען כלל ענייני כפר חב"ד ועל התנופה הגדולה שהביא לכפר מתוך עבודה מסורה ומאומצת. מר יפרח מצידו ציין את ההדים החיובים הרבים שהוא מקבל, הן בכפר חב"ד והן ביישובים נוספים בתחומי המועצה, אודות העשייה התורנית הברוכה של בית ההוראה במגוון התחומים.



    0 תגובות