תפילה היסטורית על ציון מרדכי ואסתר שבאיראן ב'תענית אסתר'

    ארי טננבוים No Comments on תפילה היסטורית על ציון מרדכי ואסתר שבאיראן ב'תענית אסתר'

    ציון קברם של מרדכי היהודי ואסתר המלכה יפתח במיוחד ביום חמישי הקרוב, יום צום 'תענית אסתר', עבור תלמידי חכמים המתגוררים באיראן כדי שיישאו תפילה מיוחדת על התורמים למצוות פדיון שבויים | ביד לאחים שמארגנים את התפילה אומרים: בכל ימות השנה אנו פועלים להסרת המסכות מפניהם של יהודים שנטמעו בסביבה מוסלמית. אין מי שמבין את כאבם יותר מאסתר המלכה | כל הפרטים על התפילה המיוחדת

    קבר מרדכי ואסתר צילום: יד לאחים
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע נדיר במיוחד יתרחש בסוף השבוע הקרוב, ביום חמישי, צום 'תענית אסתר' כאשר שלוחי יד לאחים יערכו תפילה מיוחדת ונדירה בציון מרדכי ואסתר בעיר האמדן שבאיראן, על כל התורמים והשותפים למצוות פדיון שבויים.

    מדובר במקום קדוש ביותר ומלומד בניסים. אלפי שנים שיהודים עולים לקראת פורים למקום הקדוש והמיוחד הזה ונושאים תפילה. תפילה לניסים בסמוך לקברי מרדכי היהודי ואסתר המלכה שחוללו את נס פורים ואת התחלת המהפך בעולם והפצעת ניסי השם בעולם. וביום המסוגל לישועות, תענית אסתר ערב חג הפורים.

    התפילה תיערך על ידי כמה מגדולי תלמידי החכמים במדינה המוסלמית החברים בקהילה היהודית בעיר הבירה טהרן – המרוחקת כ-360 קילומטרים מהאמדן.

    במוקד יד לאחים אומרים: בכל ימות השנה אנו פועלים להסרת המסכות מפניהם של יהודים שנסיבות החיים הקשות הביאו אותם למרבה הצער להיטמע בסביבה מוסלמית, לעיתים תוך הסתרת והצנעת זהותם מחשש לחייהם. נראה שאין מי שמזדהה עם כאבם יותר מאסתר המלכה שהסתירה את זהותה בבית המלך אחשוורוש. מקום ציון קברם של מרדכי היהודי ואסתר המלכה ידוע מאז פטירתם לפני למעלה מ-2,000 שנה כמקום המסוגל לתפילות לניסים. שלוחי יד לאחים באיראן יכנסו למבנה הציון שיפתח במיוחד ויעתירו ויתפללו עליכם ועל יקיריכם לניסים גדולים בכל המצטרך – לבריאות איתנה, לְנחת, שְלום בית, זיווגים, פרנסה ולכל הישועות.

    עוד אומרים בארגון: גדול יום סגולה זה, יום 'תענית אסתר' כדי להעלות את התפילות במקום הקדוש לפני כיסא הכבוד ולפעול את כל הישועות. אין לנו ספק כי "מִי שֶׁעָנָה לְמָרְדְּכַי וְאֶסְתֵּר בְּשׁוּשַׁן הַבִּירָה הוּא יַעֲנֵֽנוּ



    0 תגובות