נתניהו פותח את הקמפיין: "לבנט וסער אין ממשלה בלי לפיד"

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on נתניהו פותח את הקמפיין: "לבנט וסער אין ממשלה בלי לפיד"

    ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד לפתיחת הקמפיין: "אנחנו ערב פורים ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם עוברים מאולפן לאולפן ואומרים 'לא נשב עם לפיד'; הם מוכרחים להכחיש כי האמת היא שאין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד"

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלג הליכוד פותחת את הקמפיין הבחירות בישיבת סיעה מיוחדת שהתכנסה לפני שעה קלה על גג הכנסת. ראש הממשלה נתניהו נואם בישיבת הסיעה ומציג את המסרים המרכזיים לבחירות. נתניהו התייחס לראשי תקווה חדשה וימינה, גדעון סער ונפתלי בנט וטען כי אין להם ממשלה בלי השמאל.

    נתניהו: "אנחנו ערב פורים ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם אומרים כל יום 'לא נשב עם לפיד', עוברים מאולפן לאולפן. שואלים אותם על מזג האוויר והם אומרים 'לא נשב עם לפיד'. הם מוכרחים להכחיש, ואתם יודעים למה? כי הם לא יכולים בלי לפיד. אין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד, או מלא-מלא או חלקי".

    ראש הממשלה הציג במהלך הישיבה את היעד של המפלגה בבחירות הקרובות: 40 מנדטים: "הבחירה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה – אני או לפיד. הפוטנציאל שלנו הוא להביא 40 מנדטים לליכוד בעידוד הצבעה של האנשים שלנו שיושבים בבית".

    נתניהו התייחס גם לתוכנית הכלכלית שהוא מקדם למורת רוחם של היועצים המשפטיים: "ניאבק כדי להביא את תוכנית הסיוע הכלכלית שלנו לכל האזרחים והעצמאיים, אבל אם פוליטיקאים חסרי אחריות והיועצים המשפטיים ימשיכו לבלום אותנו בגלל שיקולי בחירות מבחינתם, אני אביא ביום הראשון של ממשלת הימין סיוע של 15 מיליארד שקל לכל אזרחי ישראל".



    0 תגובות