ראה"מ לשליטי איראן: "אתם תכשלו בדיוק כפי שהצורר הפרסי אז נכשל"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשליטי איראן: "אתם תכשלו בדיוק כפי שהצורר הפרסי אז נכשל"

    ראש הממשלה הזהיר את שליטי איראן על רקע האיומים בהגברת העשרת האורניום במתקנים הגרעיניים, ושיגר לראשונה מסר גם לממשל האמריקני, "איננו תולים את יהבנו בשום הסכם עם משטר קיצוני כמו שלכם. כבר ראינו את טיבם של הסכמים עם משטרים קיצוניים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור וחבריו שנפלו בקרב על הגנת תל-חי, נתניהו פתח את נאומו בפסוק, "שלוש מילים – 'גור אריה יהודה' – הן תמצית הגבורה הישראלית זה אלפי שנים. עם כלביא קם – בזמנים קדומים. עם כארי נעמד מחדש על רגליו -בדורות התקומה. וכאן, למרגלות האריה השואג, אנו חולקים כבוד למי שזכה להיקרא 'האריה הגלילי', יוסף טרומפלדור, ולשבעה חבריו, שומרי גבול הצפון".

    ראש הממשלה עדכן כי בניגוד למה שחשבו כי יהיה מחסור חמוא בחיסונים, "יש לי בשורה חשובה בעניין זה. אני שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר, ללא שום מחסור של פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. ובכן, לכו להתחסן".

    נתניהו הוסיף כי "גם ממודרנה אנחנו מקבלים, בנוסף, עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן. על רקע הגליל הפורח, הירוק, אני אומר לכולם: לכו להתחסן וקבלו את התו הירוק, ונחזור ביחד לחיים שאנחנו זוכרים וכל כך אוהבים".

    ראש הממשלה סקר את הגבורה היהודית בהגנה על הארץ לאורך הדורות, ושיגר מסר ברור לשליטי איראן, "היום צה"ל וזרועות הביטחון מניפים אותו דגל ממש של שליחות ומחויבות לביטחוננו. ערב חג פורים אני אומר למבקשי נפשנו, איראן וגרורותיה במזרח התיכון: לפני 2,500 שנה ניסה צורר פרסי אחר להשמיד את העם היהודי, וכשם שהוא נכשל אז תיכשלו אתם היום" אמר ראש הממשלה נחרצות.

    נתניהו הבהיר על רקע האיומים האיראניים והחזרה הצפויה של ארה"ב להסכם הגרעין, "לא נאפשר למשטר הקיצוני והתוקפני שלכם להתחמש בנשק גרעיני. לא עשינו את מסע הדורות של אלפי שנים חזרה לארץ ישראל כדי לאפשר למשטר ההזוי של האייתוללות לסיים את סיפור התקומה של העם היהודי".

    נתניהו שיגר מסר ברור גם לממשל האמריקני, "איננו תולים את יהבנו בשום הסכם עם משטר קיצוני כמו שלכם. כבר ראינו את טיבם של הסכמים עם משטרים קיצוניים כמו שלכם במאה החולפת, וגם במאה הזאת, עם ממשלת צפון קוריאה. עם הסכם או בלי הסכם אנחנו נעשה הכל כדי שלא תתחמשו בנשק גרעיני. עם ישראל חי, כאן בתל חי ובכל מקום אחר במדינתנו".

    נתניהו הזהיר גם מפני התבססות איראנית בסוריה, "לא נשלים עם התבססות צבאית שנועדה לסכן אותנו בסוריה, ולא נתפשר על פיתוח טילים מדויקים בסוריה ובלבנון. יש מי שמאיימים עלינו במחיר כואב בזמן עימות, ואם איומים אלה יתממשו, התגובה שלנו תהיה מוחצת עשרות מונים" הזהיר ראש הממשלה.



    0 תגובות