היין בציבור החרדי בפורים

    עפר גדנקן No Comments on היין בציבור החרדי בפורים

    הנתונים חושפים: פורים הוא היום המוביל בצריכת היין השנתית של יקבי כרמל עם שיעור צריכה העומד על כ-17 אחוזים מסך צריכת היינות בציבור החרדי בשנה.

    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנתונים המפתיעים מלמדים כי פורים הוא היום המשמעותי ביותר בצריכת היין על פני השנה כולה, וזאת בפער ניכר אפילו מחודשי החגים המאופיינים ברכישת יינות איכותיים של יקבי כרמל לסעודות החג. לפי הנתונים פורים מהווה כ-17% מצריכת היינות בשנה ונהנה מיתרון עצום על כל יום אחר בלוח השנה.

    מדובר בנתון משמעותי, המלמד על כך שפורים הוא שיאן הצריכה הבלתי מעורער של היין. עוד עולה מהנתונים, כי הצריכה בקרב הציבור החרדי בפורים גדלה באופן משמעותי ומכפילה את הצריכה השוטפת. הנתונים שמתפרסמים, מעידים על החשיבות של היין בחגים ובשבתות כאחד המוצרים הנמכרים והפופולריים.

    יקבי כרמל מובילים את צריכת היין בציבור החרדי עם מגוון רחב של סדרות יין פופולריות. בפורים, כאשר הצריכה שוברת שיאים, ביקבי כרמל נותנים מענה עם מלאי יינות בהיקף נרחב שמספק את ריבוי הצריכה באופן מיטבי.

    ביקבי כרמל מציינים כי פורים הוא שיאן הצריכה השנתית בציבור החרדי, ולכן מדובר בתקופה שעולם היין הופך בה למשמעותי מאד. יינות יקבי כרמל איכותיים, נגישים ומספקים תמורה מצוינת ביחס למחירם הנוח. סדרות היין המובילות, ובהן סדרת היינות המבעבעים באזז, סדרת היינות הנמכרת ביותר סלקטד והסדרה האהובה פרייבט קולקשן, מהווים את הייחודיות של יקבי כרמל ומאפשרים מגוון רחב של יינות איכותיים בטעמים עשירים המתאימים במיוחד לסעודות פורים תוססות ומלאות שמחה.

    גם השנה יקבי כרמל מלווים את חודש אדר עם מיטב היינות האיכותיים מסדרת סלקטד של יקבי כרמל – סדרת היינות הנמכרת בישראל – שימלאו לכם את הבית ברגעים של שמחה.

    משנכנס אדר מרבים בשמחה, וגם השנה סעודות הפורים תהיינה שמחות במיוחד עם מיטב היינות האיכותיים של יקבי כרמל. אין שמחה אלא ביין, ולכן יש סיבה טובה ליהנות מהיינות הטובים ביותר המספקים חוויית שתייה מענגת ומלאת טעם. בין מגוון סדרות היין האיכותיות של יקבי כרמל, סדרת סלקטד הינה סדרת יינות המציעה תמורה גבוהה במיוחד למחירי היין הנוחים. במיוחד בפורים, כשרוצים ליהנות משתיית יין קלילה יותר מכל השנה, סדרת סלקטד מאפשרת צריכה נוחה בלי להתפשר על איכות ואפשרויות גיוון רחבות.

    סדרת סלקטד מתאימה במיוחד למשפחות והיא כוללת יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן, המותאם לטעם הישראלי. בשל כך, היא גם סדרת היינות הנמכרת בישראל המלווה כמעט כל אירוע וסעודה. הסדרה כוללת מגוון עשיר של יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו.

    בסדרה תוכלו למצוא את היינות האדומים האיכותיים קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו ויין אדום חצי יבש. הסדרה מציעה גם מגוון של יינות לבנים איכותיים מזני הענבים אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, מוסקט, מוסקטו ויין רוזה בעל טעמים עשירים וצבע ורוד עמוק. הסדרה נהנית גם מחדשנות מרעננת, ובה יין ייחודי – סלקטד פרנץ' גוורצטרמינר, יין לבן חצי יבש, קליל ורענן. בעל חמיצות מאוזנת, ארומה פרחונית וסיומת מתקתקה. בעל גוף קל שמתאים לארוחות קלילות.

    עם שפע של יינות באיכות גבוהה המעניקים מרחב לטעם האישי והיכולת, מה שנותר לכם הוא רק לבחור את היין המושלם שיכניס את השמחה לביתכם. סדרת סלקטד, בהיותה סדרה פופולרית ואהובה במיוחד, היא הבחירה המושלמת לסעודות פורים חגיגיות ומלאות טעם.

    יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

     



    0 תגובות