נתניהו: "לא יהיה מחסור בחיסונים של פייזר"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "לא יהיה מחסור בחיסונים של פייזר"

    ראש הממשלה נתניהו: "שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור"

    נתניהו בשדרות צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (שלישי) לפרסומים על אפשרות של מחסור בחיסונים, ובישר כי לא יהיה מחסור: "יש לי בשורה חשובה, שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. לכו להתחסן. גם ממודרנה אנחנו מקבלים עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן". כך אמר נתניהו בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור וחבריו שנפלו בקרב על הגנת תל-חי.

    עוד אמר נתניהו בטקס: "ערב חג הפורים אני אומר למבקשי נפשנו, איראן וגרורותיה במזרח התיכון: לפני 2,500 שנה ניסה צורר פרסי אחר להשמיד את העם היהודי וכשם שהוא נכשל אז – תיכשלו אתם היום. לא נאפשר למשטר הקיצוני והתוקפני שלכם להשיג נשק גרעיני. לא עשינו את מסע הדורות של אלפי שנים חזרה לארץ ישראל, כדי לאפשר למשטר ההזוי של האייתוללות לסיים את סיפור התקומה של העם היהודי".

    "איננו תולים את יהבנו בשום הסכם עם משטר קיצוני כמו שלכם. כבר ראינו את טיבם של הסכמים עם משטרים קיצוניים כמו שלכם, במאה החולפת וגם במאה הזאת, עם ממשלת צפון קוריאה. עם הסכם ובלי הסכם – אנחנו נעשה הכל כדי שלא תתחמשו בנשק גרעיני".



    1 תגובות

    מיין תגובות