ח"כ לשעבר בן ארי: "אני דורש שיגישו נגדי כתב אישום"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ לשעבר בן ארי: "אני דורש שיגישו נגדי כתב אישום"

    ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי מ'עוצמה יהודית' בראיון לקול חי, על חקירתו במשטרה: "צייצתי שהערבים כקולקטיב הם אויבי ישראל ועל זה נחקרתי בלי שהחוקר ידע על מה הוא מדבר בכלל. אני דורש להגיש נגדי כתב אישום כדי להתמודד מול החקירה הפוליטית הזו בבית המשפט. זו חקירה שנועדה להטיל אימים"

    בן ארי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, מראשי מפלגת עוצמה יהודית, שנחקר אתמול במשטרה על דברים שכתב בעבר ברשת החברתית מספר לקול חי: "כשפסלו אותי בבג"ץ מלהתמודד לכנסת – היועמ"ש מנדלבליט הבטיח להגיש נגדי כתב אישום, אבל הוא לא מגיש כי הוא לא מוכן להתמודד  עם המסכת הראייתית הריקה שיש לו נגדי, חסרת הצדק. יש שם דברים שהם שקרים בוטים וקשים".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מספר ד"ר בן ארי: "היועמ"ש נדרש על ידי התנועה הרפורמית להגיש נגדי כתב אישום וגם אני הצטרפתי לבקשה, וכדי לנמק את זה שהוא לא מגיש כתב אישום אז הוא פתח נגדי בחקירה. הייתי ערב ראש השנה בחקירה 7 שעות, הקריאו לי תגובות שאנשים כתבו לי ברשת – קלסר שלם. אני כתבתי את זה? על זה חקרו אותי. בנוסף, חקרו אותי על זה שכתבתי שאין דו קיום עם הערבים. זה לא גזענות".

    "קבוצה שמכנה את עצמה 'מפקדים למען ביטחון ישראל' מפרסמים אמירות כמו 'עוד מעט הם יהיו פה רוב' – אבל להם מותר", ממשיך בן ארי. "האם להצביע על אויב שהוא אויב זה גזענות? אני עומד מאחורי דברי שהקולקטיב הערבי בישראל הוא אויב. מדינת ישראל אומרת את זה".

    "כשאני הייתי בכנסת נלחמתי על זכויותיהם של אזרחים ערבים. כשחסמו את הכפר רג'אר בגלל שיש שם עבריינים אני העלתי את הנושא בכנסת ואמרתי – 'לא יכול להיות שתענישו את כל הכפר בגלל כמה עברייני'ם. וזה לא הדבר היחיד. אני נגד פגיעה בזכויות האדם היחיד אבל אני מדבר על הקולקטיב".

    לדברי בן ארי: "במדינת ישראל אין צו גיוס חובה לאזרח ערבי. למה? למה יש קמפיינים שלמים ש'עוד מעט הם יהיו פה רוב'? 'עוד מעט תהיה מדינה דו לאומית', מה רע בזה לכאורה? וזה אומרים ארגוני שמאל. להם מותר".

    בן ארי מוסיף בראיון לקול חי: "אחד דברים שהכי מקוממים אותי הוא שבנימוקי הפסילה שלי בבג"ץ, השופטים כתבו שאמרתי ש'הערבים כלבים'. אין כזה דבר. זה שקר וכזב".

    "לפני חצי שנה נחקרתי ואמרו לי הסתיימה החקירה. אין להם כלום עלי. פתאום, ביום הגשת הרשימות התקשרו אלי מימ"ר ש"י שבפרקליטות מבקשים שאזומן לחקירה שוב. כנראה היועמ"ש אומר לעצמו 'אם בן ארי יכניס את עצמו לאיזו רשימה לכנסת – אז הוא (מנדלבליט) יגיד שהוא (בן ארי) בעיצומה של חקירה ושיש לפסול אותו על הסף'. זה היה התרגיל שביום הגשת הרשימות התקשרו לזמן אותי", טוען פעיל הימין מראשי עוצמה יהודית.

    לדבריו "זו חקירה פוליטית וסתימת פיות. אמרו לי 'אחרי שנחקרת המשכת לכתוב דברים כאלה'. אמרתי 'סליחה?, החקירה הייתה איום'? היה פה משפט? נאסר עלי לכתוב דברים כאלה? חופש הביטוי זה רק לשמאל".

    "אני דורש שיגישו נגדי כתב אישום. בכל פקולטה למשפטים מלמדים על 'בן ארי הגזען' בלי שהיה פה דיון משפטי. מדובר בפסילה פוליטית. היא באה לטיל אימה על אנשים. אני דורש דיון משפטי".

    ממשרד המשפטים נמסר בתגובה לטענותיו של בן ארי, כי "מדובר בטענות מופרכות. היועמ"ש כלל לא היה מודע לחקירה ולא עודכן בהחלטה לזמנו לחקירה, שאושרה כמקובל על ידי המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים. החקירה נגעה לפרסומים מהעת האחרונה, שהעלו חשד להסתה".

    לדבריהם "עיתוי החקירה נקבע על ידי המשטרה. בנוסף, אין שום קשר בין החלטת המשטרה באישור המשנה לפרקליט המדינה לבין הבחירות, במסגרתן כידוע מר בן ארי כלל אינו מועמד לכנסת". התגובה פורסמה באתר סרוגים, בתגובה לטענות שהשמיע בן ארי.



    0 תגובות