עיראק: 3 רקטות נפלו בשטח השגרירות האמריקנית ופגעו ברכבים

    שלמה ריזל No Comments on עיראק: 3 רקטות נפלו בשטח השגרירות האמריקנית ופגעו ברכבים

    המיליציות השיעיות שיגרו 3 רקטות לעבר שגרירות ארה"ב בעיראק. מנהיג העליון של איראן אמר היום כי איראן תמשיך בפרויקט הגרעין וכי "רמת ההעשרה של איראן עשויה להגיע ל -60% בכדי לענות על צרכי המדינה"

    הפגיעות בתוך השגרירות
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זמן קצר לאחר נאומו של מנהיג איראן עלי חמינאי, שיגרו הערב (שני) המיליציות השיעיות הנאמנות לאיראן, 3 רקטות לעבר השגרירות האמריקנית בבגדד בשטח הירוק, הרקטות נפלו בתוך שטח שגרירות ארה"ב ומספר מכוניות ניזוקו. בעיראק דווח על מספר פצועים מהפגיעות.

    המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי אמר כי "איראן לא מחפשת נשק גרעיני, אך גם העשרת הגרעין שלה לא תוגבל ל -20%. נעשיר אורניום בכל מידה הדרושה למדינה. רמת ההעשרה של איראן עשויה להגיע ל -60% בכדי לענות על צרכי המדינה".

    חמינאי התייחס לאיומיו של ראש הממשלה נתניהו כי ישראל לא תסכים שלאיראן תהיה נשק גרעיני, "אם איראן תחליט שהיא רוצה נשק גרעיני, לא נתניהו ולא גדולים ממנו יוכלו למנוע את זה".

    שר החץ של צרפת, ז'ן איב לה דריאן, אמר בפני חבריו לאיחוד האירופי כי תוכנית הגרעין של איראן "מדאיגה". זאת לאחר שמוקדם יותר, מנהיגה הרוחני של איראן, עלי חמינאי, הודיע כי איראן מסוגלת להעשיר את האורניום עד לרמה של 60%.



    0 תגובות