נעצרו המחבלים מניסיון הפיגוע בכפר יעבד: בחסדי שמיים נכשל פיגוע ירי

    קובי פינקלר No Comments on נעצרו המחבלים מניסיון הפיגוע בכפר יעבד: בחסדי שמיים נכשל פיגוע ירי

    החוליה נעצרה בכפר קבטיה מספר ימים לאחר ניסיון הפיגוע בעקבות מידע מודיעיני של שב״כ במהלך מבצע מעצרים רחב של יחידת דובדבן. מהחקירה עולה כי שני המחבלים תכננו לבצע בנוסף לביצוע פיגוע הדריסה, גם לבצע פיגוע ירי, אך במהלך ניסיון הפיגוע בחסדי שמיים הנשק נפל מהרכב במהלך בריחתם

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומג"ב בימים שלאחר ניסיון פיגוע הדריסה והירי כנגד לוחמי צה״ל שאירע ב-9 בינואר, סמוך לכפר יעבד, עצרו הכוחות חוליית מחבלים החשודים בביצוע ניסיון הפיגוע.

    החוליה נעצרה בכפר קבטיה מספר ימים לאחר ניסיון הפיגוע בעקבות מידע מודיעיני של שב״כ במהלך מבצע מעצרים רחב של יחידת דובדבן, סיירת צנחנים וכוחות מיוחדים של משמר הגבול במרחב החטיבה המרחבית "מנשה".

    מחקירת האירוע עלה כי ברכב נכחו שני מחבלים אשר תכננו לבצע פיגוע ירי בנשק מסוג קרלו לעבר הכוחות שפעלו במרחב. השניים הגיעו למקום ברכב כשהם חמושים בנשק טעון מסוג קרלו, במטרה לבצע פיגוע.

    במהלך נסיון הפיגוע, נפל הנשק מרכב המחבלים ולא בוצע ירי לעבר הלוחמים. בעת בריחתם מהמקום, האיץ הנהג את הרכב ופגע באחד החיילים. רכב המחבלים אותר באזור שעות ספורות לאחר ניסיון הפיגוע על ידי לוחמי צה״ל.

    מעצרם של חברי החוליה הוארך לבקשת התביעה הצבאית עד ל-28 בפברואר 2021 לצורך הגשת כתב אישום.



    0 תגובות