יקב ברקן מגיש: היינות המומלצים לסעודת הפורים

    עפר גדנקן No Comments on יקב ברקן מגיש: היינות המומלצים לסעודת הפורים

    'יקב ברקן' היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, זוכה לכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת, בד"ץ בית יוסף וכשרות הגר"ד לנדו. לקראת פורים מציג היקב את היינות שיכניסו אתכם לשמחת חג אמיתית.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקן אסמבלאז' עלמון בציר 2019

    סדרת אסמבלאז' מהווה נדבך מרכזי בבחינת הפוטנציאל והאופי הייחודי של הטרואר של אזורי הגידול השונים בישראל. זוהי סדרת איכות של בלנדים מקומיים כאשר כל יין ייחודי בטעמו ומורכב מהזנים המאפיינים את אותו אזור.

    סדרה זו מייצגת את אזורי הגידול העיקריים של יקב ברקן בצורה הטובה ביותר.

    אסמבלאז' עלמון – מדובר על שילוב מנצח של 3 זנים (שרדונה, ויוניה וסוביניון בלאן) היין רענן, עשיר וקרמי בטקסטורה שלו והוא בדיוק מה שאתם מחפשים בכדי לפתוח את סעודת החג. אסמבלאז' עלמון ישתלב מעולה עם מנות ראשונות כגון סלטים שונים אך גם עם מנות בהם יש רמות שומן נמוכות עד בינוניות. קחו בחשבון שעלמון המוגש בטמפרטורה נכונה (במקרה שלנו בסביבות 8⁰ ) יכול לאזן מנות ראשונות בעלי אופי פיקנטי וגם לאזן מנות קלילות וקצת מלוחות . עלמון ומנת סלמון זה שידוך מעולה!

    נתקדם ליין אדום ללווי הארוחה- רזרב Gold קברנה סוביניון בציר 2018

    Reserve Gold Edition הינה מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב. מהדורה זו נוצרה מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

    המהדורה המיוחדת "Reserve Gold Edition" מושקת תחת סדרת רזרב שהינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. הסדרה כוללת 3 יינות – קברנה סוביניון, גוורצטרמינר ורוזה, אשר נוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

    רזרב GOLD קברנה סוביניון הינו יין נושא פרסים מסדרה ייחודית היישר מכרם בן זמרה, גולד קברנה התיישן בחביות עץ אלון צרפתי ויגרום למנות בעלי מרקם שומני בינוני להשלים את קשת הטעמים של המנה. מה זה אומר? לא סלטים ומנות ראשונות ממש קלילות אלא מנות ראשונות או שניות כבדות יותר.

    ספיישל רזרב מרלו  בציר 2017

    האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את אזור הגידול הטוב ביותר עבורו. החיפוש הבלתי פוסק לפתרון האתגר הוליד את סדרת SPECIAL RESERVE, סדרת האיכות מבית יקבי ברקן. אנו מאמינים כי כל יין בסדרה אכן מהווה שילוב ייחודי ואיכותי שבו אדמות גידול מובחרות פוגשות זן ענבים אצילי.

    ספיישל רזרב מרלו הינו יין אדום אלגנטי שעבר 18 חודשי התיישנות בחביות מובחרות. כאן רמות השומן יכולות להיות גבוהות יותר עם מרקם עשיר. אגב, כלל קבוע הוא שככל שהמנה כבדה יותר, היין אמור להיות כבד יותר ולכן ספיישל רזרב קברנה מתאים למנות עשירות.

    ולסיום, אלטיטיוד 720 בציר 2016

    סדרת Altitude היוקרתית מעניקה אפשרות ייחודית להשוואה בין שלושה יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו משלושה כרמים בגבהים שונים. גובה הכרם בו גדלים הענבים הוא מהגורמים המשפיעים ביותר על אופי היין והוא מאפשר הצצה להבדלים בין היינות שכל טרואר מייצר. שם היין מסמל את גובה הכרם מעל פני הים.

    מקורו של אלטיטיוד 720 הינו בכרם בגובה 720 מ' מעל פני הים, על הר גודרים שבין מושב דובב לגבול הלבנוני. לאחר יישון במשך 14 חודשים בחביות, רובן מאלון צרפתי, היין בוקבק ללא הצללה.

    יין כבד ועשיר בטעמיו, תרגישו כאן פירות אדומים ושחורים יחד עם ניואנסים של עישון ווניל מיישון בחביות עץ אלון צרפתי שנבחרו אחד אחד על ידי הייננים. היין שמגיע מכרם בגובה 720 מטר ישלים וישדרג לכם את המנות העיקריות שלכם, אלו עם רמות השומן הגבוהות,  אלו שעליהם בניתם " שיעשו את הסעודה".

     



    0 תגובות