זיגזג: דיונים בממשלה להטלת הגבלות נוספות בימי הפורים

    אתר קול חי No Comments on זיגזג: דיונים בממשלה להטלת הגבלות נוספות בימי הפורים

    בממשלה דנים בהטלת הגבלות נוספות בימי חג הפורים, נוסף להגבלות ההתקהלויות עליהן הוחלט לפני מספר ימים: עוצר לילי/סגר על ערים אדומות או אדומות בוהקות ואיסור על מעבר בין ערים בימי החג

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר ימים לאחר שהממשלה החליטה כי לא יהיו הגבלות מיוחדות בפורים מלבד הגבלות התקהלות, על פי הפרסום בערוץ 12, בממשלה מתכוונים כן לאשר ברגע האחרות מגבלות נוספות לימי החג. העיתונאי ירון אברהם פרסם כי בכחול לבן ידרשו בממשלה לא רק עוצר לילי אלא גם סגרים על ערים אדומות, ייתכן שרק על ערים אדומות בוהקות. כמו כן, בנוסף לעוצר הלילי, משרד הבריאות יבקש להטיל איסור על מעבר בין ערים בפורים.

    עם זאת, משרד הבריאות קיבל את העמדה להחריג את אירועי התרבות, אבל אנשי המשרד גם הבהירו שימליצו להטיל בימי החג סגר במעבר בין ערים.

    יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הודיע כי הוא תומך בהטלת הגבלות בימי החג: "תומך תמיכה מלאה בהטלת סגר לילי על ערים אדומות בחג פורים".

    שר הבריאות אדלשטיין אמר בועידת העיתון ידיעות אחרונות, כי "מעבר להגבלות פורים נבקש גם צמצום של התחבורה הציבורית במהלך ימי הפורים".

    ‏סגן שר הבריאות יואב קיש אמר בנאומו במליאת הכנסת לפני שעה קלה: "אנו נכנסים בסוף השבוע לחג הפורים. אם לא נמנע מהפרות אנו עלולים למצוא עצמנו בחג פורים רע מאוד. אי אפשר ואסור לעשות מסיבות והתקהלויות. אנו שומעים על יותר ויותר נטיה לאירועים שהם בניגוד להנחיות. זה כנראה יחייב אותנו להוביל להחלטה של עוצר לילה עד סוף החג".



    0 תגובות