מחקרים: עטיית 2 מסיכות יעילה יותר למניעת הידבקות

    צבי טסלר No Comments on מחקרים: עטיית 2 מסיכות יעילה יותר למניעת הידבקות

    במרכז המידע ממליצים: עטיית שתי מסיכות, זו על גבי זו, או הידוק אופטימלי של המסכה על הפנים באמצעים שונים, מפחיתים באופן משמעותי את סיכוי העברה של נגיף קורונה בין בני אדם כמו בשימוש במסכת n95

    אנשים עוטים מסכות צילום: Miriam Alster/Flash90     
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה ממליצים לציבור לעטות 2 מסיכות להגנה מרבית מהדבקה: שורת מחקרים העלו כי עטייה נכונה (כיסוי מלא של הפה ושל האף) של מסכות תקניות מפחיתה מאוד את הסיכוי להתפשטות הנגיף מאדם לאדם בעת מפגש, וזאת בפרט בעת השהייה בחללים סגורים.

    יוזכר כי לאחרונה, לאור תפוצתו הנרחבת של הזן הבריטי המדבק, המליצו שורת מדינות באירופה לאזרחיהן לעטות מעתה מסיכות רפואיות בלבד המספקות הגנה טובה יותר (בשל רמת סינון גבוהה יותר של חלקיקים) ביחס למסכות בד רב פעמיות (שאף נאסר השימוש בהן במרחב הציבורי בחלק ממדינות אלו).

    ביצוען של ההתאמות הנוספות לעיל, במהלך השימוש במסכות הרפואיות צפוי לספק, כאמור, נדבך נוסף של הגנה, ולשפר עוד יותר את יעילותן.

    עד שרוב האוכלוסייה תתחסן, ממליצים במרכז המידע לציבור להמשיך לעטות מסכות, בעדיפות רפואיות, באופן תקין – על האף ועל הפה, ותוך התאמתן והידוקן לפנים בשיטות שתוארו, מכיוון שזו הדרך היעילה ביותר למניעת התפשטות הנגיף, יחד עם צעדים נוספים כגון ריחוק חברתי, הימנעויות מהתקהלויות וקיום מפגשים רק במקרה הצורך בחללים פתוחים ומאווררים.



    0 תגובות