מרבים בשמחה עם יינות לפורים

    עפר גדנקן No Comments on מרבים בשמחה עם יינות לפורים

    מיטב היינות המומלצים של לסעודת פורים ולמשלוחי המנות: יינות יתיר לצד סדרת באזז של יקבי כרמל

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמחה אמיתית מתחילה ביין איכותי ממיטב התוצרת של יקב יתיר הידוע באיכותו ובמגוון היינות המשובחים שלו, המתאימים במיוחד לסעודת פורים משפחתית כיד המלך. כדי ליהנות מיין בעל אופי 'יתירי' ייחודי וטעם משובח, יקב יתיר מציע מגוון יינות שיעשירו את הסעודות המשפחתיות ויאפשרו לכם להתענג מחדש בכל לגימה. אלה ההמלצות הנבחרות של יקב יתיר לסעודת פורים מושלמת עם המשפחה המצומצמת.

    משנכנס אדר מרבים בשמחה, וכמובן ששמחה מושלמת מתחילה עם יין משובח ממיטב התוצרת של אדמות ארץ ישראל הדרומיות. אזורי הגידול הייחודיים שנבחרו בקפידה, תהליך הייצור המוקפד ותשומת הלב לאורך כל שלבי הפקת היין, מציבים את יתיר כיקב איכותי ומלא השראה. היינות של יתיר הפכו לשם דבר בארץ ומחוצה לה, כיינות מוקפדים הנחשבים לטובים מבין היינות המיוצרים בישראל.

    את הפורים הזה, שנחגג בעיקר בחיק המשפחה הקרובה ובמתכונת מצומצמת ביחס לשנים עברו, מומלץ להעביר עם שתיית יין מובחר ממגוון היינות המובילים של יקב יתיר. בנוסף, יינות היקב מתאימים במיוחד למשלוחי מנות עבור אנשים שרוצים לכבד באמת עם בקבוקים שעולים על שולחנם של מלכים – רבנים, מלמדים, תלמידי חכמים ומנהיגי קהילות בישראל.

    אז איזה יין מומלץ לשתות בפורים?

    יינן היקב, ערן גולדווסר, ממליץ על יינות נחל יתיר. "אם אתם אניני טעם שבוחרים את היין שלכם בקפידה ויודעים להפיק ממנו את ההנאה המושלמת, נחל יתיר הוא המתאים ביותר עבורכם. יינות הסדרה התבגרו בחביות גדולות להשגת טעם ייחודי בדגש על עסיסיות ומינרליות. נחל יתיר 2017 הוא מבציר יוצא דופן שמתקרב באיכותו ל'יער יתיר' – יין הדגל של היקב, הוא זוכה לשבחים רבים ומאופיין בצבע ארגמני, ארומה המזכירה דובדבן שחור, קאסיס ושקדים קלויים. טעמו פירותי, עסיסי, טאנין מגורען ומרירות נעימה".

    הסיבה שהוא ממליץ על סדרת נחל יתיר לסעודות הפורים המשפחתיות, נעוצה בכך שמדובר ביין ברמה גבוהה מאד, עם האופי ה'יתירי' הייחודי, המספק תמורה מצוינת ביחס למחירו. "נחל יתיר אדום", מסביר יינן היקב, "קרוב באיכותו ליין הדגל שלנו 'יער יתיר', אך הוא מציע הזדמנויות צריכה רבות יותר בשל המחיר הנוח והאיכות שהוא נושא עמו. לכן, לסעודות פורים המאופיינות בשתייה מרובה יותר מהרגיל, אנחנו ממליצים על יינות נחל יתיר כמועדפים ביותר".

    ליתיר יש בנוסף גם את סדרת היינות הפופולריים הר עמשא, המאפשרים ליהנות מהיינות האיכותיים של היקב בהזדמנויות שונות במהלך השנה.

    היקב מאופיין בבלנדים (ממסכים), אבל עדיין שומר על היין הזני פטי ורדו בשל ייחודיותו, שלכל אחד מהם אמירה ייחודית המספקת יחד עם האחרות מגוון רחב לבחירה בהתאם לטעם האישי. עם יינות יתיר תוכלו ליהנות מסעודות פורים שמחות, חגיגיות ומלאות השראה בחיק המשפחה הקרובה.

    יינות יתיר הם שם נרדף לאיכות חסרת פשרות, ופורים זו הזדמנות מצוינת להוקיר את האנשים החשובים לכם עם משלוח מנות מכובד ובתוכו יינות יתיר משובחים.

    לקראת פורים, כשכבר מתכוננים עם משלוחי מנות וחושבים על הדרכים להפתיע את האנשים החשובים בחייכם, יקב יתיר ממליץ על היינות המתאימים ביותר למשלוח מנות מכובד. אם זה לרבנים, מחנכים, הורים ומורים – יינות יתיר מאפשרים לכם להביא להם את משלוחי המנות המהודרים והמכובדים ביותר שיביעו את הערכתכם למסירותם ופעילותם לאורך כל השנה.

    היינות המומלצים ביותר למשלוחי מנות מכובדים הם 'נחל יתיר' אדום ו'נחל יתיר' לבן של היקב. מדובר ביינות שהתבגרו בחביות גדולות להשגת טעם ייחודי בדגש על עסיסיות ומינרליות. נחל יתיר 2017 הוא מבציר יוצא דופן שמתקרב באיכותו ל'יער יתיר' – יין הדגל של היקב, הוא זוכה לשבחים רבים ומאופיין בצבע ארגמני, ארומה המזכירה דובדבן שחור, קאסיס ושקדים קלויים. טעמו פירותי, עסיסי, טאנין מגורען ומרירות נעימה. זהו יין ברמה גבוהה מאד, עם האופי ה'יתירי' המאפיין את כל יינות יקב יתיר, שמספק תמורה מצוינת ביחס למחירו.

    "נחל יתיר אדום", מסביר יינן היקב, ערן גולדווסר, "קרוב באיכותו ליין הדגל שלנו 'יער יתיר', אך הוא מציע הזדמנויות צריכה רבות יותר בשל המחיר הנוח והאיכות שהוא נושא עמו. לכן, למשלוחי מנות מכובדים, אנחנו ממליצים על יינות נחל יתיר כמועדפת ביותר".

    יינות יתיר הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

    משנכנס אדר מרבים בשמחה, וגם השנה יקבי כרמל מלווים את חודש אדר עם מיטב היינות האיכותיים שימלאו לכם את הבית ברגעים של שמחה. סדרת באזז, היינות המבעבעים האהובים של יקבי כרמל, יהפכו לכם כל סעודה לשמחה אמיתית.

    גם השנה סעודות הפורים תהיינה שמחות במיוחד עם מיטב היינות האיכותיים של יקבי כרמל. אין שמחה אלא ביין, ולכן יש סיבה טובה ליהנות מהיינות הטובים ביותר המספקים חוויית שתייה מענגת ומלאת טעם. בין מגוון סדרות היין האיכותיות של יקבי כרמל, סדרת באזז הינה סדרת היינות המובילה את קטגוריית המבעבעים בישראל. במיוחד בפורים, כשרוצים ליהנות משתיית יין קלילה ותוססת, סדרת באזז עונה על הצורך עם המאפיינים הייחודיים של היינות המבעבעים.

    בסדרה תוכלו למצוא את באזז מוסקטו המיוצר מענבי מוסקט בסגנון המוסקטו דה אסטי מצפון איטליה. היין מוגז קלות לתחושה מרעננת, והמאפיינים הייחודיים שלו עם מתיקות עדינה ומאוזנת, הופכים אותו למתאים במיוחד לארועי פורים תוססים ומלאי שמחה. הטעמים המיוחדים והקלילות של היינות מסדרת באזז, מציבים אותם כבחירה מועדפת על משפחות רבות בימי הפורים.

    בנוסף, את באזז קריניאנו המיוצר מענבי קריניאן מובחרות, המאפשר ליהנות מקלילות, רעננות ומתיקות עדינה ומאוזנת. באזז קריניאנו מתאים לשתייה בפני עצמו, לסעודות משפחתיות ולכל עיתוי. זו הסיבה שבפורים תוכלו למצוא אותו בכל סעודה מפנקת, ואפילו סתם כך כיין מרענן לשמחת פורים במהלך היום.

    כמו כן בסדרה, באזז מנגו המיוצר מענבי מוסקטו בתוספת נגיעות קלות של מנגו טבעי להפקת טעם מושלם, באזז אפרסק המיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק להשגת טעם אהוב עם מתיקות עדינה ומאוזנת, ואת באזז רימון המיוצר מענבי מוסקטו בתוספת נגיעות קלות של רכז רימון לתוספת טעם ייחודי.

    הסדרה מתאימה למגוון רחב של אפשרויות צריכה וכמובן לפורים שמתחבר היטב לתסיסה והאנרגיה המענגת של באזז. היינות הינם קלילים, מבעבעים, בעלי אחוז אלכוהול נמוך של ביין 5%- 7.5%, המתאפיינים במתיקות מרעננת, ומומלצים להגשה מצוננים בטמפרטורה של 4 מעלות.

    מה שנותר לכם הוא רק לבחור את היין המושלם שיכניס את השמחה לביתכם.

    יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

     



    0 תגובות