שר הבריאות בריאיון: "ישנם נשים שהאמינו כי לא צריך להתחסן בהיריון"

    אסתי פלד No Comments on שר הבריאות בריאיון: "ישנם נשים שהאמינו כי לא צריך להתחסן בהיריון"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתריע מגל רביעי, אם לא ישמרו על ההנחיות בחג פורים הקרוב והתייחס לפטירתה הטראגית של האישה הצעירה אוסנת בן שטרית ז"ל שנפטרה מנגיף הקורונה, "במצבים כאלה ההלכה מחייבת לשמוע לרבנים שקוראים ללכת ולהתחסן"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין התראיין הערב (ראשון) ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתריע מאי שמירה על ההנחיות בחג הפורים שעלול להביא לגל רביעי. אדלשטיין אמר על חג המתקרב, "זה החג הכי שמח בשנה, מקווה שנוכל להימנע מהגל הרביעי, צריך לשמור על ההנחיות". לדבריו הוא "חושש שהתחלואה עולה כי אנשים מתבלבלים" הבהיר שר הבריאות.

    שר הבריאות התייחס לטרגדיה הקשה ברמות בפטירת אסנת בן שטרית ז"ל, מנגיף הקורונה ועוד 50 נשים שנפטרו מהקורונה, "ייתכן שאישה בהיריון היא עם יותר רגישות, אני לא רופא, ובלי לפגוע בזכרם. אבל לצערי הם האמינו שלא צריך להתחסן, שמועות זדוניות שנשים בהיריון לא צריכות להתחסן".

    השר התייחס לחקיקה בכנסת כנגד מפיצי הפייק ניוז ועדכן, "דיברתי עם אוחנה והמשטרה, יש חוקים בנושא, אבל אני פונה לשכל שלכם, תקשיבו לרופאים, ולא לכמה הזויים".

    בסיום הריאיון קרא שר הבריאות ואמר, "אני קורא להקשיב לרבנים ולראשי החסידויות, שאמרו ללכת להתחסן, והזכירו לנו את ההלכה שבמצבים כאלו צריך להקשיב לרופאים".



    0 תגובות