השר המצרי נפגש עם ראה"מ: "השת"פ התחזק באמצעות הקמת פורום הגז"

    איתי גדסי No Comments on השר המצרי נפגש עם ראה"מ: "השת"פ התחזק באמצעות הקמת פורום הגז"

    שר הנפט מצרי הגיע לביקור מדיני בישראל והתקבל כאורחו של שר האנרגיה יובל שטייניץ. ראה"מ פגש את השר בלשכתו בי-ם ובירך אותו על שתוף הפעולה בתחום האנרגיה בין המדינות ואמר, "כעת זה הפך למשהו שיכול להיטיב את מצבם הכלכלי של כל עמי האזור"

    צילום: לעמ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר מצרי בישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם השר למשאבי נפט ומינרלים של מצרים טארק אלמולא, בלשכת רה"מ בירושלים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לשר בפתח הפגישה: "מסור דרישת שלום חמה לידידי הנשיא א-סיסי. זהו יום חשוב שמסמל את שיתוף הפעולה המתמשך בינינו באנרגיה ובנושאים רבים אחרים".

    נתניהו התייחס להסכמי השלום האזוריים ואמר, "יש עידן חדש של שלום ושגשוג באזור עם הסכמי אברהם. זה התחיל כמובן בהסכם השלום ההיסטורי בין מצרים וישראל, אבל כעת זה הפך למשהו שיכול להיטיב את מצבם הכלכלי של כל עמי האזור. אנו חושבים שזו הזדמנות אדירה לשיתוף פעולה אזורי – מצרים, ישראל והמדינות האחרות".

    השר למשאבי נפט ומינרלים של מצרים טארק אלמולא השיב לראש הממשלה, "תודה לך שקיבלת אותנו ועל ההזמנה. יחד עם השר שטייניץ התחלנו לפני מספר שנים את הרחבת שיתוף הפעולה באנרגיה, שהתחזק באמצעות הקמת פורום הגז של המזרח הים התיכון. אני מצפה לדיונים שלנו. תודה שוב על קבלת הפנים".

    שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ מארחו של השר המצרי אמר בפגישה: "ביקורו של ידידי, השר טארק אלמולא הינו בעל חשיבות היסטורית, כיוון שהקמת פורום הגז האזורי וייצוא הגז הטבעי למצרים מסמל את שיתוף הפעולה הכלכלי המשמעותי ביותר בין מצרים לישראל מאז נחתמו הסכמי השלום לפני כ-40 שנה".

    בפגישה השתתפו גם ראש המל"ל מאיר בן-שבת, שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר חברת הגז של מצרים מגדי גלאל, שגרירת ישראל במצרים אמירה אורון ושגריר מצרים בישראל ח'אלד עזמי.



    0 תגובות