ד"ר פרייס: "אל תחזירו אותנו למחדל נתב"ג – זו תהיה אחריות שלכם"

    אבי רבינא No Comments on ד"ר פרייס: "אל תחזירו אותנו למחדל נתב"ג – זו תהיה אחריות שלכם"

    ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות מזהירה בוועדת החוקה: "אם אתם רוצים לשבת אח"כ ולדבר על מחדל נתב"ג ולעשות צעד שמחזיר לאותה נקודה זו תהיה אחריות שלכם"

    ועדת חוקה צילום: דוברות הכנסת
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר אלרעי פרייס מזהירה בוועדת החוקה מפני ביטול הארכת ההכרזה על בידוד במלוניות: "אם אתם רוצים לשבת אח"כ ולדבר על מחדל נתב"ג ולעשות צעד שמחזיר לאותה נקודה זו תהיה אחריות שלכם".

    על רקע דבריו של יו"ר ועדת החוקה ח"כ אשר כי לא יהיה נכון להאריך את ההכרזה לחובת בידוד במלוניות שתפוג הלילה בחצות אמרה, ד"ר שרון אלרעי פרייס: "אל תתנו לאמירה שהמשטרה תאכוף לבלבל אתכם. יכולת האכיפה של המשטרה מוגבלת ואנחנו רואים את זה חודשים. לאור זה שראינו שלמשטרה יש מגבלה, משרד הביטחון הציע תכנית 'בני-חיל' כדי לחזק וזה לא עובד. אם אתם רוצים אח"כ לשבת ולדבר על מחדל נתב"ג ולעשות צעד שמחזיר את הדברים לאותו מצב זו תהיה אחריות שלכם".

    עוד לדבריה: בפברואר 2021 נחתו 3955, פונו למלון- 1,537, שוחררו לבידוד ביתי- 2,418, שוחררו בוועדת חריגים במלון -150.

    יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "אנחנו מסתכלים על העניין בעיניים נכוחות. לא רק שלא אוחזים בחסימה של 100% אלא מגיעים לכל היותר ל-30% במלוניות ועם כל הכבוד האחריות לא עלינו אם 65% מגיעים לביתם. אנחנו אחראים ולא הרמנו אמברקס אף פעם אך אותי אף אחד לא ישכנע שאם אני חוסם 35% מהמגיעים חסמתי את הווריאנט. תתכבד הממשלה עם המשטרה והמשרד לביטחון לאומי, כמדינת הסייבר, התקנות יפוגו היום בחצות. אני חושב שלחדש את ההכרזה הזו זה יהיה לא נכון. אפשר לקחת חיילים מפקע"ר שיעזרו באכיפת הבידוד".

    סגן שרת התחבורה אורי מקלב אמר בוועדה: "סגירת השמים מתארכת, מאות משפחות מפוצלות שלא יכולות לחזור, אנחנו מבקשים שהוועדה פה תתן זמן לממשלה לתקן את התקנות, ועדת החריגים עובדת ביעילות".

    מוקדם יותר, הודיע יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "לא אאשר את הארכת הבידוד במלוניות, אין לזה יותר הצדקה. שליחת השבים מחו"ל לבידוד ביתי תשחרר את צוואר הבקבוק ותאפשר להביא יותר ישראלים ארצה בהתאם למכסת ה-2000 שנקבעה ליום".



    0 תגובות