חברת 'מן' תרמה אלפי מוצרים למשלוחי מנות של ארגון 'עזר לחיים'

    עמית דניאל No Comments on חברת 'מן' תרמה אלפי מוצרים למשלוחי מנות של ארגון 'עזר לחיים'

    דואגים לשמחת החג של חולי הקורונה: חברת 'מן' תרמה אלפי חבילות של מוצרי החברה למשלוחי מנות של ארגון 'עזר לחיים'

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרף הירידה המבורכת במספר החולים המאושפזים במחלקות הקורונה, למרבה הצער עדיין מאות חולים יאלצו להעביר את חג הפורים הקרוב במחלקות הקורונה. בארגון 'עזר לחיים' החליטו לשמח אותם במשלוחי מנות. ב'עזר לחיים' פנו לחברת 'מן' יצרנית הוופלים והעוגיות המובילה וביקשו את עזרת החברה בתרומת מוצרי החברה למשלוחי המנות. בחברה נרתמו באופן מידי וסיפקו אלפי חבילות של ופלים עוגיות ומוצרים נוספים של החברה, למרכז האריזה שהקימו מתנדבי 'עזר לחיים'. המוצרים הטריים והאיכותיים נארזו על ידי המתנדבים ויחולקו על ידי מתנדבי 'עזר לחיים' שפועלים במשך שבועות ארוכים במחלקות הקורונה.

    מיזם ההתנדבות של 'עזר לחיים' במחלקות הקורונה, החל עם ההחלטה של מערכת הבריאות, לאפשר כניסת מחלימים למחלקות הקורונה. ב'עזר לחיים' פנו למחלימים וביקשו את עזרתם בהתנדבות במחלקות. מתנדבים רבים נענו לקריאה ומידי יום רבים מהם נכנסים למחלקות הקורונה ודואגים לשמח את החולים המבודדים ומסייעים בידי הצוות הרפואי שהתקשה בימי העומס להתמודד עם כלל הצרכים של החולים במחלקות.

    במהלך חג הפורים, צפויים המתנדבים לקיים מסיבות פורים במחלקות הקורונה ולחלק לחולים ולבני המשפחות ולצוות הרפואי, את משלוחי המנות שנארזו במוצרים המעולים והאיכותיים של חברת 'מן'

    יו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי: 'בשם החולים המשפחות והצוות הרפואי, אני רוצה להודות לחברת 'מן' שנרתמה לטובת חולי הקורונה, והעריפה עליהם מכל טוב על מנת שיוכלו גם כמו כל עם ישראל לחוש את שמחת הפורים.".



    0 תגובות