ח"כ אשר: "נוטה שלא לאשר את חובת הבידוד במלוניות"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "נוטה שלא לאשר את חובת הבידוד במלוניות"

    ח"כ יעקב אשר בפתח הדיון בוועדת החוקה על בקשת הממשלה להאריך את חובת הבידוד במלוניות: "אני נוטה שלא לאשר את הכרזת הבידוד ואם כן לזמן קצוב מאוד. לנושא הזה אין כרגע הצדקה מספיקה"

    יו"ר הועדה יעקב אשר צילום: פלאש 90
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה התכנסה הבוקר (ראשון), בכדי לדון בתקנות הפעימה השנייה של ההקלות, שנכנסו לתוקף הבוקר ובשורת תקנות נוספות.

    יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) אמר בפתח הדיון לאישור שורת תקנות ובהן ההכרזה על הארכת חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל, כי "צריך לשקול את הנושא היטב, מעבר להגבלת היציאה והכניסה לארץ שגם בה יש קשיים עקב אי-הבנת סיבות הומניטריות, אני נוטה מאוד שלא לאשר את ההכרזה הזו ואם כן לזמן קצוב מאוד. לנושא הזה אין כרגע הצדקה מספיקה".

    "נכון שכדי ללכת על בטוח יש הרבה מה לעשות אבל בסופו של יום רק 1/3 מהאנשים נשארים במלוניות חלקם פטורים כמחלימים או מחוסנים, חלקם פטורים של נשים בהיריון, גיל ועוד. המוטציות ב-2/3 יודעות לברוח גם ולעומת הבלגן בשדה והעיסוק של הוועדה, יש חלופה של מכשיר אלקטרוני כזה או אחר, המכונה בכינוי שאני לא אוהב- איזוק אלקטרוני".

    לדבריו "לא מדובר בכמויות אדירות, ואולי המשטרה תציג לנו איך אפשר לאכוף את הבידוד הביתי. אם אפשר להכניס אדם למלונית אז עדיף בוודאי מבחינתו לאפשר מכשיר שמוודא שהוא בבידוד. גם אם יש מוטציה מסתורית שמגיעה מהעולם, לא ה-2/3 יצילו את המצב".

    יצויין, כי אם ועדת החוקה לא תאשר את בקשת המשלה, חובת הבידוד תפקע היום בחצות.



    0 תגובות