בן גביר: "לא אתן את התענוג לסכסך ביני לסמוטריץ'"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר: "לא אתן את התענוג לסכסך ביני לסמוטריץ'"

    עו"ד איתמר בן גביר בראיון ל'קול חי': "לא אתן את התענוג למי שמבקש לסכסך ביני לבין סמוטריץ'. החיבור שלנו ימנע הקמת ממשלת שמאל. לא מתנצל על הסרטון, בטח לא בפני מי שכל הזמן משווים את החרדים והמתנחלים לנאצים"

    איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    יו"ר עוצמה יהודית ומועמד 'הציונות הדתית', עו"ד איתמר בן גביר מגיב בקול חי לסערה שחולל הסרטון שהוציא אמש צוות הקמפיין של עוצמה יהודית: "את הציבור החרדי ואת המתנחלים משווים לנאצים כל שני וחמישי ואין פוצה פה, אבל כשמראים את הסכנה באיבתיסאם מראענה, מועמדת מספר 7 בעבודה שאומרת ש'דקות הצפירה (לזכר נרצחי השואה) זה הדקות הכי נפלאות שלה' וש'היטלר מפהק בקברו לנוכח מדינת ישראל' ועוד הרבה דברים שאני מתבייש להזכיר – אז כולם מזדעקים. אגב הסרטון הוא לא על לפיד ובנט, הסרטון בא להבהיר את הסכנה שבישיבה בממשלה אחת איתה".

    "פתאום עיתון הארץ, שכל שני וחמישי אומר שהממשלה דומה לגרמניה של אז וכו' – מזדעק", ממשיך בן גביר בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "יאיר גולן ש'מזהה תהליכים' הוא זה שמגנה פתאום".

    "אני לא משווה את לפיד או בנט אליה", מבהיר בן גביר "אני רק מצביע על בעיה, שהשמאל, שזה לפיד ומרצ רוצים לשבת עם מספר 7 של מפלגת העבודה ועם הרשימה המשותפת ומדובר בתומכי מחבלים וטרור. אני אומר לבנט: אני מאוד מעריך אותך ויש לך הרבה זכויות – אל תלך לשם. מצפה ממנו לאמירה ברורה 'לא אשב איתם' והוא לא אומר את זה".

    בן גביר טוען כי גם הוא לא אהב במיוחד את סרטון הקמפיין, אך החליט בכל זאת להוציא אותו: "כשראיתי את הסרטון לא התלהבתי, אבל אני לא מתנצל ולא מגמגם, בטח לא בפני השמאל".

    לטענת עו"ד בן גביר, החיבור בין עוצמה יהודית לציונות הדתית – הוא זה שמעביר את שניהם את אחוז החסימה הגבוה: "אנחנו בודקים כל הזמן בסקרים ורואים שהחיבור ביננו הוא זה שמעביר את סמוטריץ' את אחוז החסימה. אני לא אדבר על היחסים ביני לבינו מעלה גלי האתר. לא אתן לאף אחד את התענוג לסכסך ביני לבין סמוטריץ'. זה לא ילך לשם. אני יודע שהחיבור ביננו מונע הקמת ממשלת שמאל".



    0 תגובות