אמא של הצעירה הודתה לראה"מ; נתניהו: "חיסון אחד לא הלך על העסקה"

    שלמה ריזל No Comments on אמא של הצעירה הודתה לראה"מ; נתניהו: "חיסון אחד לא הלך על העסקה"

    לאחר חזרתה של הצעירה בשישי האחרון לישראל, לאחר ששוחררה במסגרת עסקת חילופי שבויים תמורת 2 רועי צאן סורים. בסוריה מכחישים כי הייתה עסקה סודית. ישראל ביקשה ממצרים להתערב בגיבוש עסקה מול חמאס

    גבול סוריה ישראל צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחרור הצעירה הישראלית מסוריה דרך רוסיה לישראל, ראש הממשלה נתניהו התייחס היום (שבת) לראשונה הצלחה המדינית בשחרורה המהיר של הצעירה, והזים את השמועות של עסקת חיסונים בין המדינות ואמר "אפילו חיסון ישראלי אחד לא הלך על הדבר הזה". עוד הוסיף ראה"מ, "הבאנו את הבחורה, אני שמח שעשינו את זה, אבל מעבר לזה אני לא מוסיף כי זאת הבקשה של רוסיה" הבהיר נתניהו.

    לאחר החזרת הצעירה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם אימה של הישראלית שהוחזרה מסוריה שהודתה על המאמצים שנעשו להשבת בתה. ראש הממשלה ביקש לחזק אותה ואת משפחתה ואמר שישראל תמיד תפעל להחזיר את אזרחיה.

    לאחר חזרתה של הצעירה התרבו הפרסומים הבלתי מבוססים על עסקה סודית בין ישראל לסוריה, וכי מלבד החזרת שני רועי הצאן לסוריה, ישראל תממן בסכום של מעל מיליון דולר לסוריה חיסונים ספוטניק 5 של רוסיה. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית אמרה בתגובה: "לא היה סעיף סודי בעסקת שחרור האסירים עם ישראל. הפרסומים, לפיהם ישנו סעיף העוסק בחיסוני קורונה, מטרתם לפגוע באופי הלאומי וההומניטרי של העסקה".

    בתוך כך, רשת "אל-ערביה" דיווחה כי ישראל ביקשה ממצרים להתערב בגיבוש עסקת חילופי שבויים עם חמאס. על פי הדיווח, מצרים ביקשה מישראל לבצע ויתורים לשם הצלחת העסקה, בעוד חמאס דורש הקלות בתחומי הדיג, הנמל הימי וכן שחרור אסירים פלסטינים שמספרם לא נמסר. עוד דווח כי פגישות בין ישראל לחמאס יתקיימו בחסות מצרית, לשם גיבוש העסקה.

     



    0 תגובות