הצלחה אדירה לחיסון פייזר: 98.9% מנע תמותה עקב קורונה

    צבי טסלר No Comments on הצלחה אדירה לחיסון פייזר: 98.9% מנע תמותה עקב קורונה

    משרד הבריאות מפרסם לראשונה את הנתונים על חיסון "פייזר" לאחר קבלת 2 המנות והממצאים מפתיעים בכל קנה מידה: 99.2% מהמקרים מנע תחלואה קשה עקב קורונה

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצלחה פנטסטית לחיסון 'פייזר' בישראל. משרד הבריאות מפרסם את תוצאות החיסון נגד נגיף הקורונה, ע"י האגף לאפדימיולוגיה. תוצאות יעילות החיסון כפי שהן עולות מהנתונים שנאספו בישראל עד לתאריך ה-13.2.21.

    בבדיקה שנערכה, נבדקה מועילות החיסון לאנשים שחוסנו ב2 מנות חיסון לעומת אנשים שלא חוסנו כלל. על פי הנתונים העדכניים ביותר- החיסון נמצא עם יעילות גבוהה מאוד נגד תחלואה, תחלואה קשה אשפוזים ותמותה.

    יעילות החיסון כעבור 14 יום מקבלת מנת חיסון 2:

    95.8% במניעת סך מקרי התחלואה.
    98.0% במניעת מחלה עם חום ו/ או תסמינים נשימתיים.
    98.9% במניעת אשפוזים עקב קורונה.
    99.2% במניעת תחלואה קשה עקב קורונה.
    98.9% במניעת תמותה עקב קורונה.

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי אמר לאחר התוצאות: "בזכות מערכת הבריאות החזקה של מדינת ישראל, שאיפשרה לנו להגיע בזמן קצר לחיסון נרחב מאין כמוהו באוכלוסייה, והיכולת שלנו למעקב אפידמיולוגי מקיף, אנחנו המדינה הראשונה בעולם שיכולה להדגים את האפקט של חיסון קורונה בעולם קליני אמיתי".

    עוד הוסיף, "החיסון מפחית בצורה משמעותית תחלואה קשה ותמותה וניתן לראות השפעה זו בנתוני התחלואה במדינה. המטרה שלנו היא להמשיך לחסן את כל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה, ובבוא הזמן גם מתחת לגיל 16, כדי להגיע לכיסוי נרחב באוכלוסייה שיאפשר לנו לחזור לשגרת חיים לה כולנו מייחלים".

    הנתונים: מצגת COVID-19 Weekly Data 18_2_21



    0 תגובות