לפיד איים על בכיר בחב"ד: "ארדוף אתכם"

    איתי גדסי No Comments on לפיד איים על בכיר בחב"ד: "ארדוף אתכם"

    בשיחה עם בכיר בחסידות חב"ד איים יו"ר יש עתיד, כי אם בחסידות יתמכו ברשימתו של ח"כ סמוטריץ', הוא לא יהסס 'לרדוף אותם': "נגמר הסיפור שלכם על אהבת ישראל"

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד איים השבוע על אחד מראשי קהל חסידי חב"ד, כי אם יתמכו בבחירות במפלגתו של סמוטריץ', הוא ירדוף אותם. בשיחה שקיים עם אחד מראשי קהל חסידי חב"ד, אמר לפיד: "אם תתמכו במפלגה של סמוטריץ' ובן גביר, אני ארדוף אתכם". כך פרסם הבוקר, העיתונאי נחום ברנע ב'ידיעות אחרונות'.

    עוד אמר לפיד בשיחה, כי "נגמר הסיפור על חנוכיות בכל צומת בחנוכה ובתי חב"ד בכל העולם. נגמר הסיפור שלכם על אהבת ישראל".

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב על הפרסום, וכתב: "כל ההבדל בין חב"ד ללפיד באיום אחד. תנועת חב"ד מקפידה לא להזדהות פוליטית, אוהבת ומסייעת לכל יהודי באשר הוא ללא שום תנאי או שיוך פוליטי. כל כך הפוך מיאיר לפיד. אני בטוח שבחב"ד ימשיכו לאהוב את לפיד, לקרב ולארח אותו בשמחה גם אחרי האיום הזה. כי כאלה הם החב"דניקים כבר יותר מ-200 שנה".

    גם ח"כ אורלי לוי אבקסיס (הליכוד), הגיבה לפרסום וכתבה כי היא מזועזעת נוכח הדברים: "מזועזעת לקרוא בטורו של נחום ברנע ציטוטים מתוך שיחה של (ע"פ הפרסום) יאיר לפיד עם גורם בחסידות חב"ד. אין הגדרה אחרת לדברים חוץ משנאה תהומית, שיחת איומים, וניסיון פילוג מחפיר. לפיד מחוייב להבהיר את דבריו באופן מיידי. מי שלוקח את אהבת ישראל כבת ערובה, מעיד על עצמו ועל ערכיו יותר מכל"



    0 תגובות