ח"כ אשר: "השרים טומנים את הראש בחול בנושא החתונות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "השרים טומנים את הראש בחול בנושא החתונות"

    ח"כ יעקב אשר בראיון ל'קול חי': "המתווה שהצעתי הוא להפוך את בתי הספר לאיים ירוקים, יש גם מתווה של השלטון המקומי למשפחה ירוקה. כל הזמן דיברו איתנו על דיפרנציאליות, הנה אנחנו בעד פתרונות דיפרנציאליים. יקח עוד זמן עד שכולם יהיו מחוסנים אז צריך ליישם את המתווה הזה"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ יעקב אשר על 'התוק הירוק': "לצערי לקח הרבה זמן עם התו הירוק למערכת החינוך אבל טוב מאוחר מלעולם לא. גם התקווה והכוונה שלי לאורך כל הדרך הייתה שהתו הירוק יכול להחזיר פעילויות שהן חלק אינטגרלי מהיום-יום של האנשים. אנחנו ממשיכים ללחוץ ונשב על הדברים ונעשה מאמצים לקדם אותם".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אמר אשר: "היום הממשלה שינתה את צבעי הערים ועשתה תיקונים שדי מסדירים חלק מהערים שהיו אדומות עד לפני כמה ימים. אנחנו באים ואומרים 'לכו להתחסן כי זה יאפשר לכם לחזור לחיים', אז צריך לקיים את זה ולתת הטבות ולאפשר למחוסנים לחזור לשגרה".

    לדברי אשר: "המתווה שהצעתי הוא להפוך את בתי הספר לאיים ירוקים, יש גם מתווה של השלטון המקומי למשפחה ירוקה. כל הזמן דיברו איתנו על דיפרנציאליות, הנה אנחנו בעד פתרונות דיפרנציאליים. יקח עוד זמן עד שכולם יהיו מחוסנים אז צריך ליישם את המתווה הזה".

    אשר השיב לדברי יו"ר תקווה חדשה שדיבר לפניו במשדר ואמר כי המפלגות החרדיות קשרו את גורלן עם נתניהו: "אף אחד לא קושר גורל עם אף אחד. במשך שנים המפלגות החרדיות הלכו עם הליכוד כי היא מייצגת חלק גדול מהעם ומהחלק המסורתי שבו. למה מצפה סער? שנגיד שהליכוד לא יהיה שותף שלנו. אם הוא רוצה להציע לנו כחלופה ממשלה שתהיה מורכבת מהמפלגה שלו, יש עתיד, מרצ והעבודה – אז ברורה שנעדיף ממשלה עם הליכוד".

    אשר קובל על כך ששרי הממשלה לא מתאמצים במיוחד כדי למצוא פתרונות לנושא החתונות: "עניין החתונות זה באמת אחד הדברים שהם טומנים את הראש בחול. קבעו מתווה שהוא לא ישים מיומו הראשון. אנחנו לוחצים על הנושא הזה כבר הרבה זמן. הקבינט החליט בימים האחרונים להכניס את זה לפעימה האחרונה, ואני שואל למה". 

    "באותם דברים שהם אירועים", מסביר ח"כ אשר "בסופו של דבר יש אדם אחד שהוא אחראי ומנהל את האירוע הזה ואפשר לשלוט בזה. למה לא לעשות פיילוט כזה? יש לנו רוב של מחלימים ומחוסנים ומי שלא יוכל לעשות בדיקה 48 שעות לפני האירוע. אפשר לשלוט על זה כי יש בעל אולם שיודע שיש לו מה להפסיד אם תהיה הפרה. הם מבינים יותר את החשיבות של כדורגל ואירועי תרבות אבל לצערי נושא החתונות לא מעסיק אותם".

    אשר התייחס לדברים שאמר ראש הממשלה לפני מספר ימים בראיון לערוץ 12, בנוגע לשיחתו עם נכדו של מרן הגר"ח קנייבסקי ואמר: "אני מצדיע לנתניהו על איך שהוא ענה באותו ראיון בנוגע לשיחתו עם הנכד של הרב קנייבסקי. טוב שהוא לא ברח מזה ואפילו התגאה בזה ואמר שזה חלק מתפקידו להיות בקשר עם מנהיגי ציבורים. זו גישה נכונה".



    0 תגובות