הרב רפי פרץ למגזר החרדי: "צאו להתחסן"

    ארי טננבוים No Comments on הרב רפי פרץ למגזר החרדי: "צאו להתחסן"

    "אני מפציר במי שטרם התחסן – עשו זאת בהקדם שכן אנו עומדים בפתחה של תקופת חגים וכידוע רק חיסון מגן מפני קורונה" אמר הרב רפי פרץ בביקורו במתחם החיסונים המיוחד של כללית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בביקור שערך השר לירושלים הרב רפי פרץ במתחם החיסונים המיוחד של כללית למגזר החרדי בירושלים קרא לציבור לצאת ולהתחסן

    במהלך הסיור השר שיבח את הנהלת כללית על הדאגה המיוחדת למגזר החרדי בירושלים ובכל הארץ ועל מאמצם לחסן את כלל האוכלוסייה הבוגרת ופתיחת המתחם המיוחד למגזר החרדי, השר הודה למנהל המגזר החרדי בכללית הרב אברהם קונסקי, למנהל המגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים הרב משה רוזנגרטן, מנהל הפרויקטים דוד שכטר ומנהל מתחם החיסונים באולמי תמיר יענקי גרינוולד.

    מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים בכללית: מחוז ירושלים מוביל את מבצע החיסונים בעיר ודואג להנגיש את המשאב היקר הזה לכלל האוכלוסיות.

    פתיחת מתחם החיסונים "תמיר", אשר מותאם לציבור החרדי, מהווה צעד נוסף בדרך למיגור הנגיף. אני מפציר במי שטרם התחסן – עשו זאת בהקדם שכן אנו עומדים בפתחה של תקופת חגים וכידוע רק חיסון מגן מפני קורונה.

    הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית הודה לשר על הביקור: "כארגון הבריאות הגדול בישראל כללית מובילה את מבצע החיסונים בפריסה הרחבה ביותר ובהתאמה המושלמת ביותר לכל האוכלוסיות. מתחם החיסונים שהוקם במרכז השכונות החרדיות מונגש בצורה ברורה ויחודית. יחד נצא מהמגיפה הזאת. צאו להתחסן!"



    0 תגובות