אות מצילת חיים הוענק לשרת התחבורה מירי רגב

    ארי טננבוים No Comments on אות מצילת חיים הוענק לשרת התחבורה מירי רגב

    שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב בטקס קבלת אות מצילת חיים: "הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי בוצעה במאמץ משותף עם יו״ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי כדי להציל חיים"

    כביש | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברחבת ההסתדרות הלאומית הוענק היום (ה') אות תודה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, על פעילותה למען נהגי התחבורה הציבורית בישראל ואישור הטכוגרף הדיגיטלי שקידמה ההסתדרות הלאומית.

    שרת התחבורה, מירי רגב הודתה ליו״ר ההסתדרות יואב שמחי על מחוייבותו להצלת חיים ושמירה על זכויות העובדים: "אנחנו רוצים עובדים שיעבדו ויקבלו את מה שהם צריכים. אף אחד לא רוצה להישאר בלי עבודה, גדלנו בשכונות ואנחנו יודעים כמה זה קשה כשאין פרנסה ולכן צריכים לדאוג לעובדים שייתפרנסו בכבוד. ההסתדרות הלאומית מלאה בעשייה ובמלוא המרץ. יש שינוי גדול במי שמוביל את העובדים. יש מחוייבות למשק, לכלכלה ויש מחוייבות לצמיחה".

    רגב הוסיפה: "בעניין הנהגים אני מחוייבת ואומרת, אפס אלימות כלפי נהגים. זה לא יהיה! אקדם את מעמד הנהג בתחבורה הציבורית. לא יכול שנהג יהיה כלכך הרבה שעות על הכביש ולא יהיה לו איפה להתרענן, זה לא הגיוני״.

    יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית: "נלחמנו משך שנים על הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי לחוק ושרת התחבורה הראתה מנהיגות והצליחה למממש את מה שהוזנח שנים. אנו מודים לה ובטוחים שההחלטות שלה יביאו להצלת חיים הלכה למעשה. עכשיו צריך להתקדם להכרה במקצוע הנהג כדי לקדם את מעמדו של הנהג בישראל".



    0 תגובות