פרט לרכבות: התחבורה הציבורית בירושלים הופסקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרט לרכבות: התחבורה הציבורית בירושלים הופסקה

    בעקבות השלג שנערם בירושלים והסביבה השירות העירוני בירושלים והשירות הבינעירוני לעיר הבירה וממנה הופסק עד להפסקת השלג. רכבת ישראל מאריכה את שעות הפעילות של הקו המהיר לירושלים עד לשעה 22:30, ומפעילה לטובת הנכנסים והיוצאים מהעיר שתי רכבות בשעה לכל כיוון

    ירושלים הערב צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה הודיעה על הפסקת הפעילות של כל קווי האוטובוסים העירוניים בירושלים וכל הקווים הבינעירוניים אליה וממנה. הרשות הארצית עוקבת באופן שוטף אחר מזג האוויר ותחזור לפעילות ברגע שתתאפשר נסיעה בטוחה.

    משרד התחבורה הנחה את רכבת ישראל, להאריך את שעות הפעילות של קו הרכבת המהיר לירושלים עד לשעה 22:30, ולהפעיל לטובת הנוסעים המבקשים לנסוע לירושלים וממנה, שתי רכבות בשעה לכל כיוון. הארכת שעות הפעילות של הרכבת נועדה לתת מענה לצמצום הפעילות של האוטובוסים הבינעירוניים בשעות הערב בין ירושלים למרכז הארץ.

    כמו כן, הופסק השירות העירוני והבינעירוני לקרית ארבע, גוש עציון, ישובי מטה בנימין, ישובי השומרון, אפרת, גבעת זאב, ביתר עילית, הר חברון, מבוא דותן, הר ברכה, בית אל, יישובי השומרון ואריאל, בשל סכנת החלקה וחסימת הכבישים כתוצאה מהשלג.

    הבוקר הופסק השירות הבינעירוני אל העיר צפת וממנה, ולחלקים נרחבים בגולן ובגליל העליון, שכוסו בשלג.

    הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פתחה חדר מצב, המתעדכן בזמן אמת אחר מזג האוויר והשלג בכבישים, ומדווח על השינויים בתחבורה הציבורית לרשויות המקומיות, למוקד התחבורה הציבורית *8787, ובאתר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית bus.gov.il.



    0 תגובות