מלחמת ההכפשות: קרבות התחתית בין בנט לסער לקראת הבחירות

איתי גדסי No Comments on מלחמת ההכפשות: קרבות התחתית בין בנט לסער לקראת הבחירות

לאחר שהתברר כי סער עומד מאחורי קידום כתבות מכפישות כנגד בנט, יו"ר ימינה לא נשאר חייב ויוצא להתקפה כנגד סער. יו"ר תקווה חדשה לא נשאר חייב ומשיב לו: "אתה שנים ספורות במערכת הציבורית ואתה יודע היטב שאתה רחוק מאוד מהניסיון ומההישגים שלי"

צילום: Marc Israel Sellem/POOL ו- פלאש 90
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער קידם כתבות מכפישות במרשתת כנגד יו"ר ימינה נפתלי בנט, הכתבות שזכו לקידום באתרים ברחבי המרשתת, לא ציינו מי הממן ומי המפלגה שעומדת מאחורי הקידום. מדובר בעבירה לכאורה על החוק, על פי ס יף 17ב לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) אוסר פרסום תעמולה פוליטית ללא פרסום זהות המממן.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, ביקש את תגובת החברה לעתירה, וממנה עולה כי ככל הנראה מי שעומדת מאחורי הפרסומים היא מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער. כך מפרסמת דפנה ליאל.

בתגובה יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט יצא בהודעה חריפה כנגד התנהלותו של סער וכתב: "גם אתה, גדעון? פרסמת נגדי שורה של כתבות אישיות משמיצות, והתחבאת בפחדנות ובנכלוליות מאחורי חשבונות אנונימיים.

לא מתאים לך, גדעון, כי אתה מטיף לפוליטיקה חדשה ולאחדות. ככה לא בונים אחדות. אם זה לא היה ברור אז אחדד: במשך שנים יוצא רעל גם מסביבת נתניהו וגם ומהשמאל כלפיי.

אתם יודעים שאני עשוי מחומר שלא מתרגש מכתבות מכפישות, אז פשוט מאכזב לראות את סער שמתיימר להחליף את נתניהו משתמש באותן שיטות בזויות.

כתבות על הקינוחים של אשתי וטינופים של תקווה לישראל (איזו תקווה בדיוק?), לא יגרמו לי לעצור. אז תמשיכו לעשות קמפיינים אנונימיים, ואנחנו נמשיך לעבוד סביב השעון להביא פרנסה וביטחון לאזרחי ישראל. זו השליחות שלי". כתב נפתלי בנט.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לא נשאר חייב והגיב לבנט: "נפתלי שלום. אתה בוודאי מכיר את דברי ינאי המלך לאשתו שלומציון המלכה: "אל תתיראי מן הפרושין ולא מן הצדוקין, אלא מן הצבועין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס".

נגדך לא נעשה דבר שאינו תקין. אבל אתה ואנשיך תוקפים אותי ואת תקווה חדשה מיום הקמתה באופן חסר מעצורים. אתה עובד בשירות נתניהו, כדי לפגוע באלטרנטיבה לשלטונו – בי ובתקווה חדשה – ומשתמש באותה טרמינולוגיה נגדי בה הוא ואנשיו משתמשים.

ללא בושה, אתה מתנשא ומכפיש. מדבר על "פקידים" ומשקר על "עריקים". אתה שנים ספורות במערכת הציבורית ואתה יודע היטב שאתה רחוק מאוד מהנסיון ומההישגים שלי בעשיה למען הציבור. אבל אתה, כהרגלך, מתרברב.

לא הבאת שום ״פרנסה ובטחון לאזרחי ישראל״. אתה עסוק רק בשיווק וביח״צ ובזה אתה מצויין. אני בניגוד אליך – מעולם לא עסקתי במהלכים מלוכלכים כמו שכירת חוקרים פרטיים נגד למפלגה ויריבים פוליטיים.

אז אין כל מקום להטפה על ערכים תוך גלגול עיניים. אני שב וקורא לך להודיע כי לא תשתמש בקולות בוחריך להקמת ממשלה נוספת בראשות נתניהו אחרי הבחירות. בוא נפעל ביחד למען השינוי שישראל ואזרחיה מייחלים לו", כתב גדעון סער בתשובה לבנט.



0 תגובות