חֲמוֹל עָלֵינוּ: מחריד ומזעזע – עשרים ושישה יתומים נוספו בשבוע אחד

    חיים כץ No Comments on חֲמוֹל עָלֵינוּ: מחריד ומזעזע – עשרים ושישה יתומים נוספו בשבוע אחד

    הלב מסרב להאמין, אבל נתונים כאלו עוד לא נראו, בשבוע אחד נוספו עשרים ושישה יתומים, עשרים ושבעה יתומים שחרב עליהם עולמם, עשרים ושישה יתומים שליוו את אחד מהוריהם למנוחות, כעת, בחוסר אונים הם משוועים לעזרה, זועקים 'הצילו' ולנו אסור לשתוק, אסור להתעלם, תורמים עכשיו בכדי למנוע את הטרגדיה הבאה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצרות מכות ללא הרף, הלב מסרב להאמין, ממאן לעכל, הקושי והטרגדיות באים בזה אחר זה, לא מותירים מרווח נשימה ביניהם, לא יאומן, משפחות שלמות שנשברות, מבוגרים וצעירים כאחד שבפתע פתאום הולכים לעולמם מותירים אחריהם משפחה שבורה, יתומים ואלמנות, פשוט קורע לב.

    זה המצב, כן, מצב קשה ביותר, עם ישראל זקוק לישועה, לישועה גדולה, רק בשבוע האחרון, תחזיקו חזק, רק בשבוע האחרון נוספו עשרים ושישה יתומים, עשרים ושישה יתומים שחרב עליהם עולמם, עשרים ושישה לבבות שבורים, עשרים ושישה יתומים שעתידם לוט בערפל, וכל זה בשבוע אחד.

    ב'קופת העיר' מציגים את הנתונים המזעזעים הללו, וגם הם, שראו כל כך הרבה, ששמעו כל כך הרבה, גם הם מזועזעים עד עמקי נשמתם, כזו תקופה עוד לא הייתה, אסונות בלי סוף, ילדים יתומים, הורים צעירים שמתמודדים עם הגרוע מכל, ואנשים בשיא פריחתם שביום בהיר אחד משיבים את נשמתם ליוצרה, מזעזע.

    הקליקו כאן

    הנתונים המלאים מסמרי שיער, אבל הם זקוקים לנו, הם חייבים שנעזור להם, ובשל כך הנתונים נחשפים כאן במלואם, הנתונים הקשים מתפרסמים בכדי שעם ישראל כולו, יתמוך ויעודד, יעזור ויחזק אותם בתקופה הקשה הזו, בכדי שהמונים יתרמו למשפחות השבורות הללו.

    והנה נתונים של שבוע אחד בלבד. יתומה קטנה של האברך הצעיר הרב צדוק פש ז"ל שנפטר מדום לבד, יתומה רק בת שנה. אחד עשר יתומי הרב עמוס ארביב זצ"ל מחשובי התלמידי חכמים שבעיר תל אביב שנפטר ביום הולדתו החמישים ושלוש.

    והרשימה ממשיכה, ארבעה יתומי הרה"ח רבי ברוך יו"ט כהן זצ"ל מחשובי חסידי טשערנאביל שנפטר בגיל ארבעים וחמש לאחר יסורים קשים. שמונת יתומי הרבנית אורית שרעבי מירוחם שנפטרה בגיל חמישים ושלוש לאחר שחלתה בנגיף הקורונה.

    הקליקו כאן

    הלב ממאן להאמין אבל הטרגדיות ממשיכות, שני יתומי הרה"ג רבי נחום אברהם זצ"ל מחשובי התלמידי חכמים שבשכונת נווה יעקב בירושלים שהותיר אחריו חובות עצומים. ועוד יתום קטן בן שנתיים בלבד שאביו הר"ר צדוק פש זצ"ל מהאברכים החשובים באחיסמך נפטר בגיל עשרים וארבע לאחר שחלה במחלה הקשה.

    פשוט טרגדיות קשות, כל אחד והסיפור המצמרר שעומד מאחוריו, הלב שותת דם, אבל הם חייבים אותנו, משפחות שלמות שעומדות על סף קריסה, משפחות שלמות שזועקים לעזרה, ולנו אסור להתעלם, חייבים לסייע להם, בכדי שנזכה לחיים טובים, בכדי שנזכה שלא נשמע יותר אסונות שכאלו.

    הרי צדקה תציל ממוות, בתרומה אחת שלנו אנחנו מצילים את עצמנו, מצילים את סובבנו, דואגים למנוע את הטרגדיה הבאה, זה הרגע שלנו, זה ההזדמנות שלנו לעזור להם, לנגד את דמעותיהם של היתומים והאלמנות.

    הקליקו כאן



    0 תגובות