כיבד כל אדם באשר הוא \\ מילים לעילוי נשמתו של ההרוג מקו 402

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כיבד כל אדם באשר הוא \\ מילים לעילוי נשמתו של ההרוג מקו 402

    בפסוט מרגש ועוצמתי מתארת שבי, אחותו של יעקב מאיר שנהרג בתאונת אוטובוס הדמים קו 402 את הגעגועים לאחיה | "עשו מעשה טוב לעילוי נשמתו" היא מבקשת | מרגש

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפסוט מרגש ועוצמתי מתארת שבי, אחותו של יעקב מאיר שנהרג בתאונת אוטובוס הדמים קו 402 את הגעגועים לאחיה, וכך היא כותבת: "השבוע ביום חמישי ו' אדר יחול ה"יארצייט" של אחי המתוק והצדיק עולם יעקב מאיר בן ישראל אהרון זצ"ל. הייתי רוצה לומר כמה מילים עליו, עלינו, בכל אופן עברו חמש שנים מאותו יום קשה שהוא נלקח מאיתנו בחטף בתאונת אוטובוס קשה בה נהרגו עוד 6 אנשים ה"יד.

    "אני יודעת שאנחנו בתקופה בה המדיה מוצפת בשמות חולים לתפילה, ברשימות של הלוויות לא עלינו וכמעט אין בית אשר אין בו מת, אבל בכל אופן מגיע לו שיעשו משהו אפילו הכי קטן לעילוי נשמתו הטהורה, או אפילו פרק תהילים אחד".

    שבי מספרת: "אחי היה רווק מבוגר יחסית לחברה בה הוא חי, בן 28 ורווק.. כמה התפלל ורצה להתחתן ועשה המון השתדלות, אבל יחד עם זאת אמר כל הזמן שהכל הכל מאת ה' וזה בידיים שלו, לא איבד אמונה לרגע ולא שמחה! הוא היה מלא שמחת חיים בכל דבר אפילו שעברו עליו זמנים קשים קשים יצא לבחוץ דיבר עם ה' וחזר מחויך. תפילות? – לקנא. לקנא בתפילות שיצאו לו מהלב. אפילו שאצליח במבחן התפלל עליי. תפילות עם מחיאות כפיים ועם דמעות רותחות.

    אהבת אדם – כמה הוא אהב אנשים. דתיים, חרדים ושאינם. הוא האמין באמת שכולם חלק אלוקה ממעל ולכן כיבד וחייך אל כל אדם באשר הוא.

    והוא פעם אמר לי: "כשיהודי נותן חיוך בזכותי זה עולם". הוא כל כך אהב לשמח אנשים. תמיד רקד ושמח והכניס את עצמו לשמחה."

    שבי בפניה לקרואים: "אני מבקשת ממי שקורא את זה, אם יוצא לכם לחייך למישהוא תגידו לעילוי נשמתו הטהורה. הייתי רוצה לשמוע אותך לומד עוד כמו שעשית כמעט 24 שעות. אי אפשר לתאר איזה הספקים היו לך בשנותיך הקצרות.. תורה, תפילות, מצוות אין סוף. אין חלק שלא נגעת בו. ושמירת לשון שלך בצורה יוצאת דופן. אני רוצה שרווקות ורווקים ידליקו נר לעילוי נשמתו / יחייכו / יעשו מעשה טוב קטן. אני בטוחה שהוא מאד מאד מבין לליבם ויוכל לפעול בשבילם.

    אני יודעת שזה כאב אישי שלנו בסופו של דבר כמשפחה. אבל עכשיו כשכל כך הרבה משפחות חוות אובדן ומבינות את עוצמת הכאב הייתי רוצה שיעשו מעשה בשביל אמא היקרה שתיבדל לחיים טובים, שיהיה לה ריפוי ללב. כי באמת אין נחמה לחתיכה שנעקרה מהלב. אבל יחד עם זאת הוא שולח לנו המון נחמות דווקא ביום שנפטר לפני 4 שנים נולדה לי אחיינית, חודשיים אחרי שנפטר נולד בני ובדיוק לפני שנה יומיים אחרי לכתו ילדתי את ביתי הקטנה.

    יש המון נחמות קטנות אבל אין תרופה בעולם ללב. לכן כל מי שיכול לעשות מעשה טוב קטן, אפילו לנהוג יותר בזהירות, אפילו חיוך.

    שיהיה לעילוי נשמתו הטהורה והזכה שמעשים אלו יעמדו לו לזכות. תמשיכו את מעשיו הטובים!"



    0 תגובות