פרוש: "לא תהיה בריחת מצביעים מיהדות התורה לסמוטריץ'"

    אסתי פלד No Comments on פרוש: "לא תהיה בריחת מצביעים מיהדות התורה לסמוטריץ'"

    סגן השר מאיר פרוש בראיון ל'קול חי': "לפני שנתיים אמרתי שלא יהיו חרדים רבים שיצביעו לליכוד – וצדקתי. כך גם הפעם, לא תראה הצבעה משמעותית לסמוטריץ" | על המתיחות באגו"י: "אין לי מתיחות עם השר ליצמן. אנחנו מנהלים דיונים מקצועיים לטובת הציבור. דרשתי לבצע שינויים פנימיים ואני שמח שזה התקבל"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש לא ממהר לאמץ את מתווה 'משפחה ירוקה' להחזרת מערכת החינוך: "אי אפשר ליישם את המתווה הזה בקלות כל כך, ילדים הם לא מספרים. משרד החינוך יקדמו כל דבר שיחזיר את הילדים ללימודים. אם אתה רוצה להוביל מהלך שיהדות התורה תעודד אותו זה צריך לקבל הסכמה של הרבנים".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מתייחס פרוש גם למתיחות ששררה בתוך מפלגת אגודת ישראל טרם הגשת הרשימה לוועדת הבחירות: "אין לי מתיחות עם השר ליצמן. אנחנו מנהלים דיונים מקצועיים לטובת הציבור. אני חשבתי שצריך לעשות שינויים בתפיסה ואני שמח שהתפיסה הזו התקבלה ואנחנו יכולים לצעוד יותר קדימה כלפי הציבור והקהלים שמצביעים לאגודת ישראל. לא הייתה מתיחות לשם מתיחות".

    ביחס לאפשרות של בריחת מצביעים למפלגות אחרות, אומר פרוש: "לפני שנתיים אמרתי שלא יהיו חרדים רבים שיצביעו לליכוד – וצדקתי. כך גם הפעם, לא תראה הצבעה משמעותית לסמוטריץ".



    0 תגובות