- רדיו קול חי - -

השר כ"ץ בריאיון: "בשלישי אציג את תוכנית המענקים והיציאה מהמשבר"

צילום: פלאש 90

שר האוצר ישראל כץ התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ובירך על החלטת הממלה להתחיל לפתוח את המשק כבר בראשון הקרוב, "אני מברך על החלטה לפתוח את המסחר ובתי התפילה בראשון. זה מעביר את המשק לצעד גדול. יאפשר להרבה עסקים לחזור לפעילות ולמובטלים לחזור לעבודה. מחר קבינט העל יתכנס ואני אציג את התוכנית הגדולה ליציאה מהמשבר".

השר כץ פירט את התוכנית הגדולה שלו ליציאה מהמשבר, "מחר אגיש את התוכנית הכלכלית. 750 שח לכל אזרח, 500 או 300 שח לילד עד העשירון השביעי. זה הצלה למשפחות. התוכנית גם תעודד חזרה לעבודה". האם ייתכן והאופוזיציה תכשיל את אישור התוכנית? ענה כץ, "אני רוצה לראות את סער ולפיד מצביעים נגדה בכנסת".

השר כץ התייחס להחרמות וההתקפות על הציונות הדתית ואמר, "כשסמוטריץ' היה שר התחבורה במקומי כל השמאל תקף אותו, והוא היה שר מעולה. שהוא ישב באופוזיציה הוא הפך ללגיטימי בעיניהם, ועכשיו שוב שהוא הולך לכיוון ממשלת נתניהו משמיצים אותו ואת בן גביר" ביקר שר האוצר.

השר כץ תקף בחריפות את התוכניות הפוליטיות של סער, לדבריו את צביעותם, "סער ולפיד נשענים על מפלגות תומכי טרור, אנטי ציוניים, וזה בסדר. רק איתמר בן גביר הוא הבעיה שלהם, בחייך".