השר אמסלם ממשיך להכות בשלטון הפקידים: "נגרם נזק אדיר למדינה"

    איתי גדסי No Comments on השר אמסלם ממשיך להכות בשלטון הפקידים: "נגרם נזק אדיר למדינה"

    השר דוד אמסלם שולח מכתב נוקב, על הכשלת תהליך מכירת נמל חיפה ע"י היועץ הבכיר במשרד המשפטים לטענתו, "הליך הפרטת נמל חיפה לא יכול להיות מוחזק כ"בן ערובה" לקפריזות שלכם ולהתנהלותכם המופקרת" השר מאשים כי בגלל התנהלות הפקידות חברות ענק מהעולם מושכות את ידיהם מהמכרז

    השר דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה סביב הכשלת השר דוד אמסלם למנות מנהל לרשות החברות הממשלתיות ע"י פקידי המדינה, השר דוד אמסלם שלח היום (שני) מכתב נוקב ודחוף ביותר לדני חורין, ממונה בכיר (יעוץ וחקיקה) במשרד המשפטים, לאחר שזה לא ענה לו על מכתבו הראשון לפני כשבוע בנוגע להליך מכירת חברת נמל חיפה.

    השר אמסלם כותב במכתבו "למדינת ישראל אחריות כבדה בכל הנוגע להליך המכירה ואי מינויו של מר רועי כחלון הוא חבלה חמורה של הדרג הפקידותי בהליך. היות ואתם מנעתם ממני למנות מנהל לרשות החברות הממשלתיות, הרי שלא יתכן שגם תמנעו למנות יו"ר לוועדה זו".

    השר הבהיר כי הפקידים פוגעים בכלכלת ישראל באופן חמור, "המצב בפועל הוא שחברות בינ"ל מושכות ידם מהליך המכרז והדבר יוצר נזק אדיר למדינה".

    בנוסף השר אמסלם מפרט את הנזק שגרם לטענתו היועמ"ש והפקידים, "הליך הפרטת נמל חיפה לא יכול להיות מוחזק כ"בן ערובה" לקפריזות שלכם ולהתנהלותכם המופקרת –
    הקשיים שאתה מערימים גורמים לנזק בל ישוער, הן לנמל חיפה, הן למשק הישראלי, והן לדיפלומטיה הישראלית בעולם כולו".

    השר אמסלם סיכם וביקש תשובה מיידית תוך 48 שעות.



    0 תגובות