קבינט הקורונה התכנס: עימותים בין נתניהו לגנץ

    איתי גדסי No Comments on קבינט הקורונה התכנס: עימותים בין נתניהו לגנץ

    לאחר שהסתיימה אתמול ללא הסכמות: ישיבת קבינט הקורונה התחדשה היום לדון בפתיחת המשק, מערכת החינוך והאפשרות להגבלות בפורים | נתניהו: "אם נפתח את הכל עכשיו – אנחנו בסכנה" | גנץ: "אתה משחק עם הנתונים לפי הצרכים שלך"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה התכנס לפני שעה קלה במטרה לחדש את הדיון בפתיחת המשק ומערכת החינוך, שהסתיים אתמול (ראשון) ללא הסכמות. במשרד הבריאות דורשים להתחיל בפתיחה המשק רק בעוד שבוע וחצי.

    בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה: "נקבל החלטות על מגבלות מיוחדות לגבי פורים. בשבוע הבא נפתח במסגרת התו הירוק קניונים, מלונות, חדרי כושר ועוד".

    שר החינוך יואב גלנט: "לפי נתוני התחלואה הגענו למסקנה שאפשר לפתוח את כל מערכת החינוך בערים הירוקות מגני הילדים ועד כיתה י"ב. אנחנו ערוכים לזה. התנאים בשלו וראוי שהמלצתי תתקבל". ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס אומרת בתגובה שהגרפים של משרד החינוך לא מדוייקים.

    הפרויקטור נחמן אש מתנגד להמלצה של גלנט ואומר: "יש לנו שחקן חדש וזה המוטציה הבריטית. אני חושב וממליץ שהפתיחה תהיה הדרגתית כמו שהצענו. בואו נראה איך נראית הפתיחה שעשינו – ואז נמשיך".

    במהלך הישיבה פרצו עימותים סביב פתיחת המשק. רה"מ נתניהו: "אם נפתח את הכל עכשיו – אנחנו בסכנה. כל יום קונה לנו חיים. פתיחה הדרגתית והתוכנית הכלכלית הם מה שצריך".

    ‏גנץ לנתניהו בישיבת הממשלה: "אתם מזלזלים בפקידים. אנחנו חושבים אחרת ממכם. אתה משחק עם הנתונים לפי הצרכים שלך. התכנית הכלכלית צריכה להיות נדונה בממשלה. אנחנו עוצרים תכוניות שנותנות שוחד בחירות".



    0 תגובות