היינות שימלאו לכם את הפורים ברגעים של שמחה מלאי טעם

    עפר גדנקן No Comments on היינות שימלאו לכם את הפורים ברגעים של שמחה מלאי טעם

    יקבי כרמל עם מבחר יינות מומלצים ממיטב הסדרות הפופולריות לסעודת פורים מושקעת ושמחה במיוחד: סדרת פרייבט קולקשן עטורת המדליות, סדרת סלקטד האהובה והנמכרת ביותר בישראל, וסדרת באזז המבעבעת המובילה בישראל. עם היינות המובחרים של יקבי כרמל יש לכם את כל הסיבות הטובות לחגוג.

    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם הכניסה לחודש אדר שמרבים בו בשמחה, יקבי כרמל ממליצים על היינות המובחרים ממבחר הסדרות האיכותיות והאהובות בישראל. בכל אחת מהסדרות תוכלו למצוא מגוון רחב של יינות איכותיים, רעננים ומלאי טעם מזנים שונים.

    סדרת פרייבט קולקשן הינה סדרת יינות איכותית הזוכה בקביעות לשבחים רבים הודות לאיכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. בשנה החולפת, זכתה הסדרה בתשע מדליות יוקרתיות על איכותה יוצאת הדופן וערך התמורה שלה. הסדרה מציעה מגוון יינות אדומים ולבנים המופקים ממגוון הכרמים של היקב מאזורי היין השונים בארץ.

    הסדרה אהובה מאד בקרב הציבור שעושה בה שימוש רחב במהלך שבת זכור, סעודות הפורים וכמובן בשבתות וחגים במשך השנה כולה. הסדרה פופולרית במיוחד בעולם הישיבות בשל נגישותה ואיכותה הייחודית.

    סדרת סלקטד הינה סדרה המצטיינת בתמורה מצוינת ביחס למחירה הנוח, והיא כוללת יינות בעלי אופי צעיר, פירותי, ורענן, המותאם לטעם הישראלי. בשל כך, היא גם סדרת היינות הנמכרת בישראל המלווה כמעט כל אירוע וסעודה. הסדרה כוללת מגוון עשיר של יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו.

    סדרת באזז הינה סדרת היינות המובילה את קטגוריית המבעבעים בישראל. מספקת

    חוויית שתייה קלילה, משמחת ומהנה. הסדרה מתאימה למגוון רחב של אפשרויות צריכה וכמובן לפורים שמתחבר היטב לסגנון התוסס של באזז. היינות הינם קלילים, מבעבעים, בעלי אחוז אלכוהול נמוך של ביין 5%-7.5% המתאפיינים במתיקות מרעננת, ומומלצים להגשה מצוננים בטמפרטורה של 4 מעלות.

    מה שנותר לכם הוא רק לבחור את היין המושלם שיענה על הצרכים והטעם האישי שלכם, כאשר עם יינות 'יקבי כרמל' מובטח לכם 'לבסומי' איכותי ושמחת חג אמיתית ותוססת.

    כל יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות