כחול לבן ידרשו בקבינט: סגר או הגבלות בפורים

    איתי גדסי וצבי טסלר No Comments on כחול לבן ידרשו בקבינט: סגר או הגבלות בפורים

    לקראת ישיבת הקבינט שתתכנס היום, בכחול לבן מתכוונים לדרוש להטיל סגר בחג הפורים, או לכל הפחות להדק את ההגבלות בימים בהם חל החג

    צילום: Yaakov Lederman/Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום (ראשון) כדי לדון בהמשך פתיחת המשק בהתאם התו הירוק, פתיחת מערכת החינוך והחזרת אירועי התרבות. על פי הפרסום בערוץ 12, בכחול לבן מתכוונים לדרוש הטלת סגר בחג הפורים בשל פוטנציאל ההדבקה הגבוה בהתקהלויות, או לכל הפחות הידוק מסוים של ההגבלות למשך ימים בודדים.

    מוקדם יותר היום פורסם בערוץ 12 כי משרד הבריאות נעתר לבקשת ראשי הרשויות המקומיות וציוני תוכנית הרמזור יעודכנו מוקדם מהמתוכנן באופן שיאפשר לתלמידים לשוב ללימודים כבר בימים הקרובים.

    בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן על עוד 14 מקרים של הווריאנט הדרום אפריקני שנמצאו בארץ. עד כה אותרו 44 מאומתים.

    החזרת עולם התרבות: שר הביטחון גנץ שסיכם עם שר התרבות חילי טרופר על מתווה החזרה של מופעי התרבות, המוזיאונים והספריות הציבוריות, בירך על פרסום המתווה שהוסכם עם משרד הבריאות. השר טרופר פועל שבועות רבים לבניית מתווה חזרת עולם התרבות לפעילות, כחלק ממתווה גנץ להטמעת התו הירוק. התחסנת- נכנסת.

    שר הביטחון גנץ: "אני מברך את השר טרופר על הפעולה הנחושה והאחראית שלו ועל ההגעה להסכמות עם משרד הבריאות. אני קורא לכולם לצאת ולהתחסן ולחזור ליהנות מתרבות טובה כבר בשבוע הבאה".



    0 תגובות