השר כץ: השבוע אביא בפני הממשלה את תוכנית הסיוע הכלכלית

    צבי טסלר No Comments on השר כץ: השבוע אביא בפני הממשלה את תוכנית הסיוע הכלכלית

    תוכנית הסיוע הכלכלית של השר כץ וראש הממשלה נתניהו תובא בפני הממשלה השבוע | כץ: "מצפה מכל גורמי הממשלה לתמוך ומהמערכת המשפטית שלא למנוע את קידומה"

    ישראל כץ צילום: פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, ישראל כץ הודיע כי יעלה השבוע לממשלה את תוכנית הסיוע הכלכלית: "השבוע אביא בפני הממשלה את תוכנית הסיוע המיוחדת לקראת פתיחת המשק, שתבוא בנוסף לתקציב ההמשכי ולסיוע הקבוע שניתן במסגרת רשת הבטחון הכלכלית".

    "בתוכנית כלולים מענקים לעסקים, למובטלים ולחזרת מובטלים ותיקים לעבודה, למשפחות וילדים עד העשירון השביעי, להשקעה גדולה בתשתיות, הגברת התחרות, ביטול רגולציה ורישוי והורדת חסמי יבוא", עדכן כץ.

    כץ הוסיף: "אני מצפה מכל גורמי הממשלה לתמוך ומהמערכת המשפטית שלא למנוע את קידומה. המאבק הבריאותי והכלכלי בקורונה דורש קבלת החלטות וביצוע מיידי, כפי שעשינו עד כה, ולא יכול להתעכב בגלל בחירות, או כל סיבה אחרת".

    בכחול לבן הגיבו להודעת השר כץ וכינו אותה 'עוד פייק תוכנית של ביבי וכץ': "נתניהו שכרגיל העדיף את טובתו האישית ולכן מנע העברת תקציב מדינה משיקולי הישרדות פוליטיים וניסיונות בריחה ממשפטו, ממציא פייק תוכנית. גנץ ימשיך להוביל לפתיחה הדרגתית של המשק לפי התו הירוק של כחול לבן – 'התחסנת – נכנסת'. ממליצים לנתניהו לנסות פעם אחת להעדיף את טובת הציבור ולא את טובתו האישית".



    0 תגובות