בן גביר על דברי נתניהו: "אם לא נביא הרבה קולות – הם יזרקו אותנו"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר על דברי נתניהו: "אם לא נביא הרבה קולות – הם יזרקו אותנו"

    יו"ר עוצמה יהודית עו"ד ריתמר בן גביר, התייחס לדברי ראש הממשלה כי בן גביר לא יהיה חלק מהממשלה, והבהיר כי רק הכוח הפוליטי שלו יקבע את עתידו בקואליציה, "אני יודע שאם אני אהיה שם אז הוא יהיה חייב ליישם מדיניות של ימין – לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, התייחס הבוקר לדבריו של ראש הממשלה אמש כי בן גביר לא יהיה בממשלה, אך יהיה חלק מהקואליציה כמו בן ארי. יחד עם זאת תקף נתניהו ואמר, "אבל כמה צביעות זו להתעלם מחברת מפלגת העבודה שמבזה את הצפירה ביום השואה".

    עו"ד איתמר בן גביר אמר ביחס להסכם העודפים שנחתם בין הציונות הדתית לליכוד כי "מה שחשוב זה לא ההסכם אלא כמה קולות נביא, אם נביא הרבה קולות – הם יצטרכו אותנו. אם לא – הם יזרקו אותנו. אני שומע את ראש הממשלה תמיד אומר שלא יכל לקיים מדיניות של ימין בגלל ציפי לבני בגלל כחלון והפעם איתנו הוא לא יוכל להגיד ימין ולא לקיים".

    בן גביר נשאל מדוע הוא ממשיך לתמוך בראש הממשלה למרות מתקפות חברי הליכוד נגדו בימים האחרונים. "אני לא יודע אם אני תומך בראש הממשלה או לא. אני תומך במי שמביא מדיניות ימין. אם יהיה לנו כוח, אז ראש הממשלה יהיה חייב לקיים מדיניות ימין", השיב בריאיון לרשת ב'.

    בהתייחס לשאלה האם קיבל הבטחות כלשהן מראש הממשלה, השיב בן גביר: "אני לא צריך הבטחות כאלו. זה הבטחות על הקרח. אם ראש הממשלה יוכל לבחור, הוא יבחר בממשלת ימין מרכז ולכן חייבים שהציונות הדתית תהיה גדולה וחזקה. אני יודע שאם אני אהיה שם אז הוא יהיה חייב ליישם מדיניות של ימין – לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים".



    0 תגובות