ראש ישיבת הסדר לתלמידיו: "מי שלא יתחסן לא יכול להיכנס לישיבה"

    איתי גדסי No Comments on ראש ישיבת הסדר לתלמידיו: "מי שלא יתחסן לא יכול להיכנס לישיבה"

    ראש ישיבת ההסדר באפרת, הרב יצחק נריה שיגר מכתב לתלמידיו בו הוא מודיע כי תלמיד שלא יתחסן לא יוכל להיכנס בשערי הישיבה, "של הרצון לחזור כמה שיותר מהר לסדרי הישיבה הרגילים. מי שלא ייתחסן לא יוכל להגיע לישיבה בזמן קיץ. אנחנו לא מוכנים להתפשר"

    צילום: ישראל ברדוגו
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חסר תקדים. ראש ישיבת ההסדר ב'אפרת' הרב יצחק נריה מבכירי הציונות הדתית הודיעה לתלמידיו כי החל מזמן קיץ, שיחול בעוד שבועות ספורים, תלמידים שלא יחוסנו לא יוכלו להיכנס לישיבה וללמוד. הרב נריה שלח את המכתב לכלל התלמידים והסביר כי המשך ההדבקה בישיבה עלולה לגרום לביטול תורה ולכן הוא מפציר בהם להתחסן.

    במכתבו לתלמידים כתב הרב יצחק נריה:  "השנה האחרונה הייתה קשה ומאתגרת. כל פעם שהצלחנו לשוב לישיבה וחשבנו שסוף סוף חוזרים לשגרה ואפשר ללמוד ברוגע המגיפה הנוראית שבה ובלבלה את הסדרים. סגרים, בידודים, מחלות וחוזר חלילה"

    בחסדי שמים, ובמאמצים גדולים של המדינה ראשיה שריה ויועציה כותב הרב נריה "מופצים כעת חינם לכל דורש חיסונים אשר בכוחם לעצור את המגיפה ולשחרר את מרקם החיים ולחדש ימינו כקדם, כל גדולי ישראל האמיתיים ובהם ראשי הישיבה מורים להתחסן והתחסנו בעצמם".

    "בשל כך ובשל הרצון לחזור כמה שיותר מהר לסדרי הישיבה הרגילים. מי שלא ייתחסן לא יוכל להגיע לישיבה בזמן קיץ. אנחנו לא מוכנים להתפשר", סיים הרב.



    0 תגובות