גפני: "השנאה נגד החרדים כדי שלא תהיה לנו השפעה על הציבור הרחב"

    אסתי פלד No Comments on גפני: "השנאה נגד החרדים כדי שלא תהיה לנו השפעה על הציבור הרחב"

    יחו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מתייחס למשבר הקורונה בתוך המגזר החרדי. מוסדות עולם התורה הספרדי "נמצאים אתנו". על בנט, "שלא יעצבנו אותי". ועל הדיקטטורה של בג"ץ: "אסור לשכוח מה קרה ב-22 שנים, בגין אמר יש שופטים בירושלים ואנחנו משלמים על זה"

    https://media.kcm.fm/new/m/akplayer/b9834e62086cdd5b0251a4b4e6c002d0.mp4צ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להסתה התקשורתית כנגד הציבור החרדי על רקע משבר הקורונה, "ההסתה כנגד הציבור החרדי לא התחיל בקורונה הרבה לפני, תמיד אפשר למצוא בשוליים מפירי הנחיות כמו בכל חברה אחרת".

    גפני מיקד את הביקורת שלו על ההסתה המאורגנת כמעט, "צריך להבין מתנהלת כאן מלחמת תרבות, בעיקר החזקים שבהם שמדברים נגדנו. אבל מעצימים את הפוקוס בכדי להשניא את הציבור החרדי על הציבור הכללי בישראל, שבשנים האחרונות הוא מאוד מתקרב אלינו וזה לצנינים בעיניהם, והקורונה נותנת להם אפשרויות".

    בנוסף הבהיר גפני, "אנחנו רואים איזה שנאה יש לנתניהו. מפגינים נגדו למרות משבר הקורונה שמשתוללת בחוץ, לכן זה ברור לחלוטין שזה בגלל שאנחנו תומכים בנתניהו. אם לא היינו מודיעים על תמיכה בנתניהו לא היו התקפות נגדנו".

    על משבר הקורונה אומר גפני, "חמור מאוד שקרוב לשנה ילדים לא נמצאים באופן סדיר בבית הספר זה דבר חמור מאוד כלעצמו. היה צריך היה לפתוח את בתי הספר באופן מבוקר שאיש רפואה מלווה את הדבר הזה. במקום זה השתמשו בסיסמאות שדואגים למסחר".

    עוד הוסיף גפני, "יש בעייה בגלל המחלוקת בתוך הממשלה, של כחול לבן שאני לא יודע את מי הן מייצגים אבל בסיוע מאוד דרמטי של היועמ"ש שאומר שאי אפשר לקבל החלטות בגלל שהממשלה פריטטית למרות שאנחנו כבר בערב בחירות".

     



    0 תגובות