שר החינוך שוחח עם מקבילו המרוקני: "בהנחיית המלך, ישולבו תכני לימוד על ישראל"

    איתי גדסי No Comments on שר החינוך שוחח עם מקבילו המרוקני: "בהנחיית המלך, ישולבו תכני לימוד על ישראל"

    שר החינוך יואב גלנט נועד אתמול (שלישי) עם שר החינוך של מרוקו סעיד אמזאזי. השניים שנועדו באמצעות הזום, בירכו על חידוש היחסים הדיפלומטיים בין המדינות ועל הקמת נציגויות במדינות ושוחחו על האתגרים המשותפים של מערכות החינוך בישראל ובמרוקו בשגרת קורונה. השרים גלנט ואמזאזי סיכמו על הפעלת תכנית לחילופי משלחות תלמידים וסטודנטים וסיורי מורשת בין ישראל …

    יואב גלנט צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך יואב גלנט נועד אתמול (שלישי) עם שר החינוך של מרוקו סעיד אמזאזי. השניים שנועדו באמצעות הזום, בירכו על חידוש היחסים הדיפלומטיים בין המדינות ועל הקמת נציגויות במדינות ושוחחו על האתגרים המשותפים של מערכות החינוך בישראל ובמרוקו בשגרת קורונה.

    השרים גלנט ואמזאזי סיכמו על הפעלת תכנית לחילופי משלחות תלמידים וסטודנטים וסיורי מורשת בין ישראל ומרוקו, זאת לשם היכרות מקרוב עם ההיסטוריה המפוארת של יהדות מרוקו ומקומה החשוב והייחודי בתולדות ישראל.

    במהלך השיחה הודיע השר גלנט כי בעקבות חידוש היחסים הדיפלומטיים בין המדינות, החל משנת הלימודים הבא ישולבו במערכת החינוך בישראל חומרי לימוד על יהדות מרוקו במסגרת תכנית הלימודים.

    במהלך השיחה, הזמין השר גלנט את השר אמזאזי לביקור רשמי במדינת ישראל. השר אמזאזי הודה לשר גלנט והזמין אותו לביקור רשמי במרוקו.

    שר החינוך יואב גלנט אמר לאחר השיחה: "שוחחתי היום עם שר החינוך של מרוקו, סעיד אמזאזי, ושמחתי לשמוע ממנו שהוא נענה להצעתי לקידום תכנית חילופי תלמידים בין ישראל למרוקו, לשם היכרות חינוכית וחברתית עם ההיסטוריה המפוארת של יהדות מרוקו, והודיתי לו על ההחלטה לשלב בתכנית הלימודים במרוקו, בהנחיית המלך, תכנים המלמדים על מדינת ישראל ועל יהדות מרוקו ומורשתה".



    0 תגובות