פרוש ואייכלר זועמים: "מאות ספורטאים נכנסים ומשפחות אבלות לא"

    איתי גדסי No Comments on פרוש ואייכלר זועמים: "מאות ספורטאים נכנסים ומשפחות אבלות לא"

    חברי הכנסת ישראל אייכלר ומאיר פרוש ביקרו את החלטת הממשלה על הקמת וועדת חריגים שלטענתם, "מתלונות שהגיעו אלינו עולה כי פקידי מדינת ישראל מתנהגים איפה ואיפה נגד בעלי חזות חרדית". לכן דורשים כי על "הממשלה להציב משמרות של 24 שעות כדי לקבל את הפניות וכן לפקח על הפקידים שיתייחסו לכולם בשוויון"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש וח"כ הרב ישראל אייכלר ביקרו את החלטת הממשלה על סגירת השמיים לכניסת ישראליים אך מאידך מאפשרת בקלות לשמונה מאות ספורטאים זרים מעשרות מדינות שונות להיכנס ארצה, בלי לחשוש שיביאו לכאן מוטציות שונות.

    "לא יעלה על הדעת מצב שבו אזרח ישראלי נדרש לעבור מסכת בירוקרטית ענפה ומתישה, בדרך להיכנס ארצה, בו בזמן שספורטאים זרים נכנסים לכאן בהמוניהם בקלילות, כאילו אין מגפת קורונה בעולם" אמרו סגן השר הרב פרוש וח"כ הרב אייכלר.

    לדברי חברי הכנסת היו מקרים קשים כמו "משפחות אבלים שביקשו להיכנס ארצה ללוויית בן משפחה או לשבת שבעה, נדרשו למלא הררי טפסים, וגם אחר כך קיבלו תשובה שרק הבנים יכולים להיכנס כי הם אומרים קדיש, אבל הבת לא".

    "בזמן שבאותה טיסה הייתה קבוצת ספורטאים שנכנסו בקלות ובלי שום חקירות. המשפחה האבלה נחקרה בשדה התעופה אצל כל פקיד ופקיד בנפרד ובאותה שעה. מתלונות שהגיעו אלינו עולה כי פקידי מדינת ישראל מתנהגים איפה ואיפה נגד בעלי חזות חרדית: מצד אחד המדינה מחבקת את הספורטאים ושחקני התרבות החילונית, ומאידך דוחה ומרחיקה ומערימה קשיים נגד אזרחיה החרדיים המבקשים להיכנס לכאן לצרכים המוניטריים בסיסיים" זעמו פרוש ואייכלר על התנהלות וועדת החריגים.

    אייכלר ופרוש סיפרו על אי תפקוד הוועדה והקשיים להציג בפניה בקשות לכניסה, והבהירו "הממשלה חייבת להציב משמרות של 24 שעות כדי לקבל את הפניות וכן לפקח על הפקידים שיתייחסו לכל פונה בשוויון ואחידות גם לבעלי חזות חרדית. לא נאפשר אפליה בוטה כזו בין מגזרים וציבורים. אם מאפשרים למאות ספורטאים להיכנס, יש לאפשר באותה דרך גם לאזרחים אחרים".



    0 תגובות