השר דרעי: "אין שום סיכוי לבנט וסער להקים ממשלה"

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי: "אין שום סיכוי לבנט וסער להקים ממשלה"

    יו"ר ש"ס הבהיר כי יתמוך רק בנתניהו, והעריך כי אין כלל אפשרות לראש מממשלה אחר לאחר הבחירות. גרעי התייחס לבנט ושאל, "האם בנט שקד וכהנא יעשו גוש חוסם ביחד עם הרשימה המשותפת, ביחד עם מרצ, ביחד עם מפלגת העבודה שהפכה להיות יותר גרוע ממרצ. שמה מספר 4 הרב הרפורמי, לצערי הרב רודף את כל מה שקשור ליהדות המסורתית?"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי הבהיר היום (רביעי) כי ש"ס יתמכו רק בנתניהו לראשות הממשלה, והסביר, "אני מדבר מעשי. אין סיכוי לא לגדעון סער ולא לנפתלי בנט שום סיכוי שבעולם להקים ממשלה. אני רואה את התוצאות של הסקרים, עד הבחירות זה יילך ויתכנס יותר ויותר".

    דרעי הוסיף כי "מי שמקים ממשלה זה ראש המפלגה הגדולה. מה שלא יגידו הוא יהיה פי שלוש מכל מפלגה אחרת. הציבור הלאומי והימני רוצה את נתניהו כראש ממשלה. הוא מקבל את האמון של הציבור. הוא גם האיש המתאים ביותר לעניין" אמר דרעי בריאיון לעורך עיתון בשבע עמנואל שילה בוועידה השנתית של קבוצת בשבע- ישראל 2030 במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים.

    דרעי הסביר את ההיגיון הפוליטי, כי סער יצטרך גם את הרשימה המשותפת וגם את מרצ בכדי להקים ממשלה ושאל, "האם בנט שקד וכהנא יעשו גוש חוסם ביחד עם הרשימה המשותפת, ביחד עם מרצ, ביחד עם מפלגת העבודה שהפכה להיות יותר גרוע ממרצ. שמה מספר 4 הרב הרפורמי, לצערי הרב רודף את כל מה שקשור ליהדות המסורתית ולסטטוס קוו- האם הם איתם יעשו גוש חוסם כדי לחסום את נתניהו?".

    לכן השיב דרעי, "בריא לי מעל כל ספק שאחרי הבחירות יהיה לנו למעלה מ61 ביחד עם הציונות הדתית של סמוטריץ וביחד עם נפתלי בנט, ואנחנו נקים ממשלה וגם גדעון סער"

    דרעי הוסיף כי אולי לא היה נכון לא למנות את סער לשר, "אני מאמין וגם אלקין כשהם יראו שיש לנו ממשלה- בסוף הם יבואו, יקבלו את המקום המכובד שמגיע להם שאולי מתברר שבאמת היתה טעות שגדעון סער לא שר בממשלה כפי שמגיע לו".

    השר דרעי ביקר החריפות את התנהלות כחול לבן בממשלת החוסר אונים כהגדרתו, "כחול לבן היתה להם משימה אחת כל היום להוכיח ולהוכיח ולהוכיח שהם יושבים עם נתניהו אבל סולדים מנתניהו" לדבריו התעקשות כחול לבן על מתן אישור להפגנות "התירו את הרצועה בכל הארץ. אנשים אמרו אם להם מותר, למה לנו אסור?"

    דרעי האשים את כחול לבן בזלזול הציבור בסגרים, "כחול לבן נלחמו בכל הכוח שלמרות הסגרים, למרות המצב הקשה להתיר את ההפגנות חלילה וחס שנתניהו יקבל כל מוצאי שבת הפגנה של אלפי איש בלי מסכות ואז זה התיר את הרצועה בכל הארץ. אנשים אמרו אם להם מותר למה לנו אסור, אסור להתפלל, אסור להתחתן וככה זה התחיל".

    השר דרעי התייחס להחלטת האג לפתוח בחקירה כנגד ישראל על פשעי מלחמה ואמר, "זו החלטה אנטישמית, אין לזה שום הסבר אחר חוץ מאנטישמיות מוחלטת. מתכוננים גם מבחינה מדינית גם מבחינות אחרות. אנחנו לא מכירים בהחלטה הזו. עברנו את פרעה- נעבור גם אותם".

    השר דרעי הבהיר כי אינו מחפש לקבל תפקיד אחר בממשלה הבאה, "משאיר את הכבוד והיוקרה למי שמחפש."



    0 תגובות