מנכ"ל החינוך העצמאי: "גדו"י הם שיקבעו את תהליך החזרה ללימודים"

    אבי יעקב No Comments on מנכ"ל החינוך העצמאי: "גדו"י הם שיקבעו את תהליך החזרה ללימודים"

    מנכ"ל החינוך העצמאי, הרב אליעזר סורוצקין בראיון לקול חי: "המדינה בונה מתווה לחזרה ללימודים, אבל צריך לזכור שמי שמתווה את דרכנו הם גדולי ישראל, להם חשוב ביותר לימוד התורה של הבנים. גדו"י הם שיקבעו את התהליך. חשוב שככל שיותר מורים יתחסנו, נוכל לחזור מהר יותר, לכו להתחסן"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל החינוך העצמאי, הרב אליעזר סורוצקין אומר כי מערכת החינוך תצטרך לדאוג להשלים לתלמידים חומר רב כשישובו ללימודים: "הילדים במצב לא טוב. למרות שלמדנו להסתדר יותר טוב מהסגרים הקודמים. המקום של הילדים בבוקר הוא בבתי הספר. אנחנו מודעים לנזקים של שנה שלימה ללא למידה מסודרת. זה בור שנצטרך ללמוד להשלים אותו".

    "אנחנו נערכים", אומר סורוצקין בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר "נצטרך להכין תכניות תוך כדי תנועה. נצטרך ללמוד וזו תהיה שליחות. היום שמעתי מאיגוד רופאי הילדים על חלק מהנזקים שנוצרים בעקבות המצב: אנורקסיה שמתפתחת ועוד. לא רק המחלקות עם החולים הקשים מלאות, גם מחלקות הרווחה. ומדובר גם בפגיעה רוחנית מאוד משמעותית".

    "מי שמתווה את דרכינו זה גדולי ישראל ונשאל היום מה לעשות ואיך", מבהיר סורוצקין. "יש מתווה ברור שמנסה  לאזן בין הרצון לשמור על הבריאות לבין הצורך לחזור ללימודים". מנכ"ל החינוך העצמאי מדגיש: "גם גדולי ישראל דורשים מאיתנו בצורה מאוד ברורה שנקפיד על הבריאות".



    0 תגובות