ח"כ אשר: "מתווה הדרכון הירוק יהיה שגרת החיים שלנו בתקופה הקרובה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "מתווה הדרכון הירוק יהיה שגרת החיים שלנו בתקופה הקרובה"

    ח"כ יעקב אשר בראיון ל'קול חי': "לצד מתווה החינוך שגיבשנו ושהשר דרעי פעל לאשרו בממשלה, גם התו הירוק שייכנס לפעולה בקרוב יהפוך לשגרת החיים שלנו. משרד הבריאות יצטרך לערוך בדיקות סרולוגיות נרחבות בקהלים ממוקדים, עם עדיפות לילדים, כדי שנוכל לחזור למסלול"

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ח"כ יעקב אשר
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר על מתווה החזרת הלימודים במערכת החינוך: "התקבלה החלטה עקרונית שעדיין לא אושרה אבל זה יעשה במשאל טלפוני היום או מחר. זה חלק מהרעיון של פתרונות דיפרנציאליים. יש הרבה ילדים שכבר החלימו וגם כאלה שאנחנו לא יודעים האלה ולכן פניתי לשר הבריאות שיעשו בדיקות סרולוגיות לילדים מגיל 3".

    "הרעיון הוא", מסביר אשר בשיחה עם בצלאל קאהן במהדרות הבוקר "שיהיה פתרון לכל אזור לפי הצבע שלו, הפתרון כרגע לאזורים האדומים זה ההחלטה של אתמול לגבי האפשרות לעשות לימודים בחוץ במסגרת כיתות מפוצלות ומצד שני כהשלמה יהיו מוסדות לימוד שילמדו 40 אחוז מבית הספר".

    אשר מתייחס לנושא הדרכון הירוק ואומר: "אחד הדברים שהולך לקבל תאוצה בזמן הקרוב זה התו הירוק. אנחנו מדברים על זה כבר המון זמן. זאת הולכת להיות שגרת החיים שלנו בתקופה הקרובה".

    ביחס לנושא החיסונים, אומר ח"כ אשר: "מפיצים הרבה פייק ניוז בנושא החיסונים. החיסונים הוכיחו את עצמם. אין ספק שהסיכון להישאר לא מחוסן הוא הרבה יותר מסוכן מכל הספקולציות האלה שמנסים להעלות. כולנו מכירים אנשים שהתחסנו ואני לא מכיר אדם אחד שקרה לו משהו בעקבות החיסון".

    ביחס למצב הפוליטי, אומר אשר: "אין מקום לספקולציות וניחושים, יהדות התורה הולכת עם הימין שהוא הליכוד בראשות נתניהו, אין צורך להצהיר שוב ושוב את הברור מאליו".



    0 תגובות