פינדרוס בריאיון: "הולכים רק עם גוש הימין והדתיים בראשות נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on פינדרוס בריאיון: "הולכים רק עם גוש הימין והדתיים בראשות נתניהו"

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בריאון ל"מהדורה המרכזית" והבהיר כי ביהדות התורה מצפים שהממשלה תתעלה על עצמה "לפחות תאפשר פתיחת מוסדות חינוך למחלימים ומתחסנים". והאם שאר המועמדים רלוונטים מול נתניהו?

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר זיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למתווה החינוך החרדי שלא צפוי לעבור הערב בקבינט: "אני מקווה שהממשלה תתעלה מעל עצמה. לפחות צריך לאפשר למחוסנים ומחלימים לחזור ללימודים אפשר גם שטחים פתוחים. הסגר בזמן הזה לא אפקטיבי, ובטח שלא צריך למנוע חזרה ללימודים. כל ראשי הסיעות החרדיות נחרצים בעניין הזה גם הרב דרעי".

    פינדרוס אישר כי חוות דעת של המומחים למקבלי ההחלטות מושפעות מדעת הקהל ולחץ תקשורתי, "המומחים מושפעים גם מדעת קהל. אנחנו צריכים לעשות הכל לאזן את ההחלטות האלה, לא תמיד אנחנו מצליחים. צריך לעשות הכל שהמגיפה תעצור וזה לא מה שיעצור את המגיפה".

    פינדרוס מבהיר כי יהדות התורה בגוש של נתניהו והסביר את השיח השקרי בתקשורת, "כל השיח של קמפיינרים שמקבלים כסף, ומוציאם הודעות שקריות. ובשיח אחר זה עיתונאים שמנסים ליצור שיח עם שאלות תיאורטיות. יהדות התורה נמצאת באופן מסורתי לפני נתניהו ואחריו בגוש הימין והדתיים זה השאיפה שלנו ושם נלך".

    פינדרוס התייחס לגדעון סער ושאר המועמדים שמנסים לדווח על חיבור בינם לבין החרדים, "מועמדים אחרים הם לא רלוונטים". מבהיר פינדרוס ומוסיף, "אף אחד מהם כרגע לא מייצג את הגוש האמוני. בוחרי הליכוד בחרו את נתניהו ולכן אנחנו הולכים איתו. אני לא אומר דברים על דעת עצמי. אנחנו מקווים שביום הבחירו שהוא יום כניסת יהושע לארץ הקודש נקים ממשלה ימנית מסורתית לארבע שנים של עשייה".

    פינדרוס תקף את וועדת החריגים לכניסת ישראלים לישראל בשל הסגר, "בשבוע האחרון אני רואה את גודל האבסורד בתקנות סגירת השמיים לישראל. אזרחים ישראלים יכלו להגי בקשה ולהיכנס ואזרחים זרים לא היה להם כלל אפשרות להגיש בקשה. אבל עכשיו סגרו לכולם. אני שומע על כל מיני מפורסמים ואומנים זרים שנותנים להם אישור בוועדת חריגים אבל הורים ואימהות שמתחננים לאישורים לא מתייחסים אליהם. בוועדות הכלכלה החריגו רק טיסות רפואיות, אבל מה עם הורים לילדים וכד'. אף אחד לא לוקח אחריות בעניין הזה".

     



    0 תגובות